Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Mijn naam is Fatih en ben een laatste jaars student aan Hogeschool Utrecht. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek binnen mijn doelgroep: studio's (fotografen en filmmakers), maar ook anderen die veel bezig zijn met foto's en video's (animatie, photoshoppers etc.).

Hiervoor heb ik een korte enquête van maximaal 3 minuten opgesteld om inzicht te krijgen binnen de technologische ontwikkelen m.b.t. het maken van back-up van de opnames.

Ik zou het erg waarderen als jullie mij hierbij kunnen helpen.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Fatih

https://nl.surveymonkey.com/r/FPXNCG7

[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 20-05-2016 16:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dit topic/topicstarter heeft net toestemming gekregen van de crew voor een enquête :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ben ik gek, maar wat is Lassy back-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Laatst online: 16:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:56:
Misschien ben ik gek, maar wat is Lassy back-up?
Ik gok dat het merk Lacy bedoelt wordt? Dit heeft wel veel externe backup opties.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online
Het merk Lacy of LaCie?

BTW: Ik heb de enquete ook ff gestart, maar van een laatste jaars student van een Hogeschool, verwacht ik toch wel wat betere opzet qua logika en taalgebruik... :|

Volgens de TS is dit "Hiervoor heb ik een korte enquête van maximaal 3 minuten opgesteld om inzicht te krijgen binnen de technologische ontwikkelen m.b.t. het maken van back-up van de opnames. " de doelstelling. Maar als je de enquetevragen doorneemt, lijkt het eerder op of er een commercieel/marketing onderzoekje gedaan wordt. :X

[ Voor 47% gewijzigd door ehtweak op 21-05-2016 13:34 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ehtweak schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:28:
Het merk Lacy of LaCie?

BTW: Ik heb de enquete ook ff gestart, maar van een laatste jaars student van een Hogeschool, verwacht ik toch wel wat betere opzet qua logika en taalgebruik... :|

Volgens de TS is dit "Hiervoor heb ik een korte enquête van maximaal 3 minuten opgesteld om inzicht te krijgen binnen de technologische ontwikkelen m.b.t. het maken van back-up van de opnames. " de doelstelling. Maar als je de enquetevragen doorneemt, lijkt het eerder op of er een commercieel/marketing onderzoekje gedaan wordt. :X
Het is uiteraard LaCie 8)7

Bedankt voor je feedback, ik zal het is opnieuw doornemen.

Wat betreft de doelstelling van het onderzoek:
Het doel is niet een commercieel onderzoek, maar wel een markt onderzoek m.b.t. back-up opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:37

Karel V

Een simpele ziel

Ik wil best je enquête invullen. Voordat ik dat doe wil ik weten hoe je je waardering laat blijken. Krijgen wij de eindresultaten te zien? Geef je nog een link naar de uitwerking van je afstudeeronderzoek? Of ben je van plan op een andere wijze iets voor dit forum terug te doen?

Als ik dan zie dat je je op dit forum aanmeldt om dit topic aan te maken, zonder iets in het vooruitzicht te stellen, vind ik dit niet echt motiverend om aan je enquête mee te doen ;)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:51
Enquete is gesloten dus dat probleem ga je niet hebben. ;-)
Pagina: 1