krk studio monitors TRS kabel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
Hallo, Ik heb sinds een jaar Krk Rokit studio monitors en had deze altijd aangesloten gehad via rca naar aux.
Nu had ik nog een oud mixertje liggen een Beringer Xenyx802. Dus besloot ik om mijn speakers is anders aan te sluiten via trs jack naar mijn ctrl room out op mijn mixer. Nu heeft de muziek winkel mij instrumentenkabel aangesmeerd op de verpakking van de trs kabel staat voor keyboards en gitaren kan dit kwaad ? Ik heb de kabels nu aan ge sloten en alles werkt wel perfect het geluid is veel zuiverder dan met rca naar aux.

Het gaat om de krk rokit 6 g3

Alvast erg bedankt voor julie hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Als het werkt, is het toch goed?

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pctweakerdude1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2021
LangTall schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:54:
Als het werkt, is het toch goed?
Waar ik me zorgen om maak is dat ik instrument trs kabel gebruik in de plaats voor speaker trs ik vroeg me af als dit kwaad kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 10:08

FeaR

In GoT we trust

Het zal die kabel een zorg wezen of hij in een gitaar of in een speaker wordt geprikt. Er zijn ook HDMI kabels speciaal voor de XBox, die werken ook gewoon in een PlayStation :)

Grote kans dat de TRS gebalanceerd is en daardoor beter werkt dan een gewone RCA. Of de RCA was niet lekker. Dat laatste kan je altijd hebben met kabels.

Maar goed, het werkt dus have fun :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.