Laptop Vacuum Koeler: Waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Goedemiddag,

De laatste tijd aan het kijken naar manieren om mijn laptop iets beter te koelen. Processor wordt namelijk net iets warmer dan ik fijn vind. Nu weet ik, processoren in laptops mogen wat warmer worder, maar toch vind ik het niet leuk, zeker omdat mijn behuizing ook aanvoelt als een warme zomerdag.

Helaas heb ik een hekel aan de cooling pads en standaarden die meestal worden verkocht. Vind ik niet lekker werken. Dus heb ik een andere oplossing gevonden die er wel heel goed uitziet: Vacuum koelers. Het klinkt heel goed te werken als ik de reviews op de amazon sites bekijk. Waarschijnlijk zelfs beter dan de standaarden.

Maar is kan nergens een redelijke in NL vinden, tenzij ik naar Amazon UK / Duitsland kijk, waarbij ik met een creditcard zal moeten betalen. Daar hou ik dan weer niet van en schaf ik liever niet aan, zeker niet voor zo'n eenmalige aankoop. Verder zijn er in NL wel 2 versies te vinden: De 1 is een hele goedkope waar ik geen heil in zei, de ander werkt op netstroom, terwijl ik liever USB heb zoals degene in het hierboven gelinkte artikel. Dus, weet iemand of die in NL ergens te krijgen zijn? Of is er ergens een redelijk geprijsde buitenlandse winkel waar ik geen creditcard oid nodig heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ebay Resultaten. Goh, en je kan met PayPal betalen.

Ligt het mogelijk aan mij of staar je je blind op Amazon? Er zijn ook andere sites, waaronder best veel in Europa, die dit soort apparaten voor je kunnen regelen/leveren/importeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:22:
Ebay Resultaten. Goh, en je kan met PayPal betalen.

Ligt het mogelijk aan mij of staar je je blind op Amazon? Er zijn ook andere sites, waaronder best veel in Europa, die dit soort apparaten voor je kunnen regelen/leveren/importeren.
Ebay heb ik een paar keer gezien tijdens mijn zoektocht, helaas schrikken de verzendkosten me daar erg van af. Die Europese sites heb ik nog niet gezien. Ik heb ook weinig tot geen ervaring met internationaal bestellen, tot nu toe heb ik me altijd binnen de landsgrenzen gehouden. Daar kan dat ook aan liggen. Hoe werken die Europese import sites qua verzendkosten / importkosten?
Oh, dat ziet er goed uit. Daar kan ik even verder naar kijken, ook qua verzendkosten etc. Mijn internationale ervaring is duidelijk laag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:30

Esumontere

Floep, banaan.

Volgens mij zijn dat soort dingen een goede manier om je ingebouwde fan kapot te maken. Ze trekken immers de lucht uit de outlet van die fan, langs die fan op, die dus overtoeren gaat maken. Ik zou ermee uitkijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Esumontere schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:54:
Volgens mij zijn dat soort dingen een goede manier om je ingebouwde fan kapot te maken. Ze trekken immers de lucht uit de outlet van die fan, langs die fan op, die dus overtoeren gaat maken. Ik zou ermee uitkijken...
Had ik nog niet aan gedacht, wel iets om over na te denken. Maar zou dit dan ook niet gebeuren met cooling pds die lucht je PC in blazen (wat dus ook lucht je laptop uit blaast om ruimte te maken voor de nieuwe lucht)? Daar hoor je nooit iets over. In de vele reviews en amazon reviews over deze producten ook niets van gelezen. Zal het in gedachten houden, maar gezien de prijzen van de apparaten denk ik dat het het proberen waard is. Als ik merk dat er rare dingen gebeuren kan ik m altijd uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:30

Esumontere

Floep, banaan.

rikpro schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Had ik nog niet aan gedacht, wel iets om over na te denken. Maar zou dit dan ook niet gebeuren met cooling pds die lucht je PC in blazen (wat dus ook lucht je laptop uit blaast om ruimte te maken voor de nieuwe lucht)? Daar hoor je nooit iets over. In de vele reviews en amazon reviews over deze producten ook niets van gelezen. Zal het in gedachten houden, maar gezien de prijzen van de apparaten denk ik dat het het proberen waard is. Als ik merk dat er rare dingen gebeuren kan ik m altijd uitzetten.
Nee, die zijn een stukje minder krachtig en duwen de lucht ook niet direct via de ventilator naar binnen.
Pagina: 1