virtuele producten -Te Koop

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij een paar links naar de virtual producten:

*knip*

Stuur hem/haar dan een 3D Love Pandosa. voorbeeld1 voorbeeld2 voorbeeld3

Alle voorbeelden zijn op basis van kmz file.

Dit heb ik mede ontwikkeld voor *knip* maar beide doen te weinig. Het werkt prima maar de belangstelling is veel te klein. Dwz dat we het voor klanten bouwden, en dan hoorden dat van hun klanten niemand het gebruikte. Daarnaast waren er nog tal van technische problemen die het zeer bewerkelijk maakten. En sommige hebben een te trage verbinding.

=============

Het rijden is deel van een grotere opzet mbt google earth. Helaas heeft Google Earth deze API service beeindigd.

Je kan het dus niet meer testen. Er is nog wel een filmpje van:

google earth monster milktruck - YouTube

===========

als je gaat zoeken op earth en virtual / simulation dan kom je veel tegen. Ook al is google earth gestopt, er zijn nog heel veel andere virtuele platformen waar wel alles beweegt. Feitelijk is het gelijk aan games zoals playstation etc

Ik denk dat wij toen te vroeg zijn begonnen, de markt er nog niet klaar voor was, en de techniek nog te beperkt. Dat google er nu mee stopt betekent maar één ding: ze verdienen er niks aan, en zien dat ook niet snel gebeuren.

Naast Earth heb je ook ook nog Microsoft Virtual Earth, maar daar heb ik al jaren niet meer naar gekeken.

Het beste idee is volgens mij nog steeds 3D marktplaats. Dan kan je kraampjes verhuren.. *knip*

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Goedemiddag,

Ik ben bang dat u toch verkeerd zit? Ik kan zo snel niks uit de tekst halen dat ook maar enigszins gerelateerd is aan het Genre 'shooter' of 'FPS'.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Wat had je in gedachten met dit topic? Ik zie niet echt een duidelijke vraag of stelling, en spullen verkopen via het forum is niet toegestaan (al snap ik niet wat je nou precies te koop aan bied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mocht je een discussie willen starten o.i.d., dan zal je dat wat anders moeten aanpakken (en zonder reclame). Nu was het anders erg onduidelijk wat de bedoeling was.

Een dergelijke copypaste is gewoon spam en dat wordt op het forum niet toegestaan. Daarom gaat het topic dicht.

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 19-05-2016 13:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.