Meerdere advertenties, meerdere beoordelingen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
securitymayo heeft van mij wat producten overgekocht uit 5 verschillende advertenties. Echter heeft zij ook 5x een feedback achtergelaten, voor elke advertentie 1, zie gallery: Glaanie. Hoewel ik blij ben met feedback, weet ik niet of dit de bedoeling is :+ Het betreft namelijk 1 deal, alles is dus tegelijkertijd gekocht.

Mocht het inderdaad zo zijn dat in dit geval maar 1x feedback mag worden achtergelaten, laat ik de keus aan de admin over welke feedback blijft staan :)

Beste antwoord (via Glaanie op 19-05-2016 23:26)

Verwijderd

In principe zien we dat liever niet. Er zijn al wat ideeën geweest over hoe het eventueel met balanceren van weging per persoon kunnen oplossen, maar het is ook weer niet zo'n issue dat het direct prioriteit heeft.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe zien we dat liever niet. Er zijn al wat ideeën geweest over hoe het eventueel met balanceren van weging per persoon kunnen oplossen, maar het is ook weer niet zo'n issue dat het direct prioriteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
In dat geval zeg ik, kies de mooiste van de vijf beoordelingen en haal de rest weg. Komt er nog een stemronde, of gaat de jury gelijk over tot de uitslag? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:08

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik wil alleen maar ff wijzen op een mogelijke inconsistentie:

Microkid in "Wijzigen feedback heavenly1 - boombes"

[ Voor 3% gewijzigd door Wokschotel op 20-05-2016 07:47 ]

De islam kan uw vrijheid schaden