Toon posts:

Printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hp deskjet 670 die zit aangesloten op mijn computer met een data switch hij doet het voor de rest goed, maar er is een klein super raar probleempje;
als ik mijn pc en printer helemaal uit zet
dan gaat de printer zomaar opeens aan en geeft dan af en toe een leeg blaadje en gaat een beetje met die inktpatroon lopen schuiven (het lijkt wel of hij een eigen leven is begonnen >:) )
Hoe kan ik dit verhelpen zodat ik niet steeds de stekker van de printer voeding eruit hoef te trekken :?

aan de data switch hangt nog een oude matrix printer

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
op een of ander manier krijgt de printer data binnen, hoe heb je dat gedaan met die switch? is het tussen 2 pc's of zo?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
of de tweede aan gesloten printer(indien die je heb..ff wat duidelijker)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 21:04 schreef Mr-t het volgende:
Ik heb een hp deskjet 670 die zit aangesloten op mijn computer met een data switch hij doet het voor de rest goed, maar er is een klein super raar probleempje;
als ik mijn pc en printer helemaal uit zet
dan gaat de printer zomaar opeens aan en geeft dan af en toe een leeg blaadje en gaat een beetje met die inktpatroon lopen schuiven (het lijkt wel of hij een eigen leven is begonnen >:) )
Hoe kan ik dit verhelpen zodat ik niet steeds de stekker van de printer voeding eruit hoef te trekken :?

vanuit mijn pc gaat er een kabel naar de data switch en op mijn data switch zit een scanner,matrix printer en dan die deskjet 670

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
klinkt als een brakke switch.... wat voor merk is het eigenlijk?