Het is opgelost
[ Voor 94% gewijzigd door kuijertje11 op 22-05-2016 23:24 ]
[ Voor 94% gewijzigd door kuijertje11 op 22-05-2016 23:24 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Tikte die 'm heel licht aan of kwam je volledige 600 gram koelelement crashing down op je R9? Is nogal een verschil en helaas kunnen we via onze browser niet in jouw case kijken.kuijertje11 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:12:
...die kwam terecht op de videokaart die ik gebruik....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb een be quiet pure rock en dan heb je een zijklemmetje (waarmee je de fan kan monteren) en die tikte mijn r9 aan.MAX3400 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Tikte die 'm heel licht aan of kwam je volledige 600 gram koelelement crashing down op je R9? Is nogal een verschil en helaas kunnen we via onze browser niet in jouw case kijken.
Nee, Ik heb geen zichbare schade, ik hoop dat ik het kan oplossen:) want ik heb geen geld voor een andere videokaart.furian88 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:45:
heb je ook zichtbaar schade op de kaart waar de processorkoeler verbinding maakte met de videokaart?
Ik had het net geprobeerd, ik zette de videokaart in PCI-E x4 en het had dezelfde effect...Outerspace schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:32:
Zie je de ventilatoren wel draaien? Als je de videokaart in een ander PCI-E slot steekt, doet ie dan wel wat?
Wordt de kaart wel gezien in Windows of in een Live CD?
Er is geen schade aan de buitenkant te zien, ik denk dat het binnen de kaart ligt.furian88 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:45:
heb je ook zichtbaar schade op de kaart waar de processorkoeler verbinding maakte met de videokaart?
Ken je iemand met een PCI-E kaart die je even tijdig kan gebruiken? Dan weet je zeker dat niet je moederbord, maar je videokaart defect is. Indien dit wel het geval is, dan wens ik je succes met het aankopen van een andere kaart. Je kan het proberen om het op de garantie te gooien (indien je dat nog zou hebben), maar dat is natuurlijk frauduleus.kuijertje11 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:46:
[...]
Ik had het net geprobeerd, ik zette de videokaart in PCI-E x4 en het had dezelfde effect...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik ga morgen een andere kaart ophalen om uit te testenOuterspace schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:53:
[...]
Ken je iemand met een PCI-E kaart die je even tijdig kan gebruiken? Dan weet je zeker dat niet je moederbord, maar je videokaart defect is. Indien dit wel het geval is, dan wens ik je succes met het aankopen van een andere kaart. Je kan het proberen om het op de garantie te gooien (indien je dat nog zou hebben), maar dat is natuurlijk frauduleus.
Je was bezig met het assembleren van een koeler terwijl de PC aanstond ?kuijertje11 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Ik heb een be quiet pure rock en dan heb je een zijklemmetje (waarmee je de fan kan monteren) en die tikte mijn r9 aan.
Vervolgens viel m'n hele systeem uit.
Ja daar denk ik ook aan..... Toch maar weer ff gaan sparen voor een ander videokaart....superduper schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:12:
Dat lijkt op een kortsluiting en ik vrees dat de kaart naar de filistijnen is.
het was inderdaad dom geweest.... Ik had beter moeten opletten want windows was aan het afsluiten terwijl ik al bezig was....Temujin schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:04:
[...]
Je was bezig met het assembleren van een koeler terwijl de PC aanstond ?
Les 1: PC uitschakelen indien je eraan gaat sleutelen.
Ten tweede:
Je kan rechtsbovenin een post editten, of simpelweg meerdere messages quoten binnen eenzelfde reply.. Je plaatste zojuist 4 reacties achter elkaar.. Vanaf 2 komt dit wat spammerig over.
je hebt geluk, je had ook geelectrocuteerd kunnen worden.kuijertje11 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:20:
[...]
het was inderdaad dom geweest.... Ik had beter moeten opletten want windows was aan het afsluiten terwijl ik al bezig was....
Van 12 volt ga je echt niet dood hoorbadluckboy schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:28:
[...]
je hebt geluk, je had ook geelectrocuteerd kunnen worden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq