Gezocht een provider (geen pcextreme) die wel SSL goed doet.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.036 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar vervanging van mijn Domein hoster. Op dit moment zit ik bij PcExtreme. Maar de ondersteuning is minimaal en verder dan opmerkingen als "SSL zou gewoon moeten werken" komt men niet.

Ik wil graag SSL gebruiken voor mijn emails (ontvangen en verzenden). En nog met Outlook, Blackberry of Yotaphone lukt het om de smtp op ssl te laten connecten. En PcExtreme geeft gewoon niet thuis.

Is er iemand die een alternatief kan aanbevelen?

Hartelijk dank,

_/-\o_

Edit:

Ik zoek een bedrijf in NL die per jaar niet meer dan 40 euro vraagt voor het hosten van een domein (naam en plusminus 20 email adressen) met een fatsoenlijke helpdesk. Die meer kan dan zeggen, moet werken, zo niet dan pech.En een website die informatie bevat die up to date is en niet de helpdesk tegenspreekt...

[ Voor 24% gewijzigd door gubyan op 20-05-2016 07:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is heel veel aan te beleven. Dat kost dan tussen de 9 en 4000 Euro in de maand.

Het is slimmer als je even je startpost aanvult met wat je exact nodig hebt aan "hosting", wat het budget mag zijn, of het een Nederlands of internationaal bedrijf mag zijn etc. etc. etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het probleem ligt echt bij jou. Beveiligde e-mail (TLS) werkt perfect met Pcextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
Bij mij werkt de beveiligde mail ook bij pcextreme. Met Thunderbird op de laptop en K9 Mail op de android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
GlowMouse schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:18:
Het probleem ligt echt bij jou. Beveiligde e-mail (TLS) werkt perfect met Pcextreme.
Kan zijn, maar dan verwacht ik een oplossing. En dit is niet het enige of eerste issue wat ik met ze heb gehad over de tijd. Pas als ik zelf hun fouten heb opgespoord doen ze er iets aan. "foutje DB", forwards die mail in een zwart gat gooide... en ga zo maar door.

Ik ben blij voor je dat bij jou alles werkt. Maar helaas bij ons niet. En dat moeten we zelf dan maar weer aantonen en de oplossing aandragen?! Ik dacht van niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Overvraag je PcExtreme niet een beetje? Voor die €40 leveren ze een domeinregistratie, hosting van zowel een website als email én basic support. Voor die €40 wil je óók nog een systeem beheerder die alle tijd kan nemen om je lokale config door te nemen? .. Nogmaals, voor €3,30 per maand?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
Datafeest schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:27:
Overvraag je PcExtreme niet een beetje? Voor die €40 leveren ze een domeinregistratie, hosting van zowel een website als email én basic support. Voor die €40 wil je óók nog een systeem beheerder die alle tijd kan nemen om je lokale config door te nemen? .. Nogmaals, voor €3,30 per maand?
Snap je standpunt. Basic ja, ondersteuning nee. Zie andere mail. Een verzoek van een klant om iets uit te zoeken is een mogelijkheid om je service en stabiliteit te verbeteren. Dit staat los van 40 euro. De oplossing van issues kan je gehele bedrijf weer een duwtje geven in betere en betrouwbaardere service.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat kan maar is in 9/10 keer niet het geval. Je moet echt je budget verhogen vrees ik. Twee helpdesk incidenten per jaar en je bent in die prijsklasse al geen rendabele klant meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

gubyan schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:16:
[...]

Kan zijn, maar dan verwacht ik een oplossing. En dit is niet het enige of eerste issue wat ik met ze heb gehad over de tijd. Pas als ik zelf hun fouten heb opgespoord doen ze er iets aan. "foutje DB", forwards die mail in een zwart gat gooide... en ga zo maar door.

Ik ben blij voor je dat bij jou alles werkt. Maar helaas bij ons niet. En dat moeten we zelf dan maar weer aantonen en de oplossing aandragen?! Ik dacht van niet.
Moet je dan niet gewoon lekker opstappen bij PcExtreme? Oh wacht, dat is het topic al... Maar vooralsnog zie ik alleen maar rants van je en geen constructief meedenken over wat je wel wil hebben. Bijna 24 uur geleden vroeg ik bijvoorbeeld wat je wel/niet nodig hebt etc. maar dat negeer je simpelweg.

Sterker nog; als je 48 uur geleden al op een rijtje had hoe goed/slecht je huidige leverancier is en welke andere leveranciers dat niet zijn, had je meteen ergens anders een contract kunnen tekenen en had je de hele zooi al overgezet kunnen hebben incl. DNS records & propagation.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
MAX3400 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Moet je dan niet gewoon lekker opstappen bij PcExtreme? Oh wacht, dat is het topic al... Maar vooralsnog zie ik alleen maar rants van je en geen constructief meedenken over wat je wel wil hebben. Bijna 24 uur geleden vroeg ik bijvoorbeeld wat je wel/niet nodig hebt etc. maar dat negeer je simpelweg.

Sterker nog; als je 48 uur geleden al op een rijtje had hoe goed/slecht je huidige leverancier is en welke andere leveranciers dat niet zijn, had je meteen ergens anders een contract kunnen tekenen en had je de hele zooi al overgezet kunnen hebben incl. DNS records & propagation.
Ik heb de originele post aangepast, als dat je niet zint reageer je toch lekker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
Topic mag dicht, na maanden vragen en wachten werkt het ineens wonderbaaaarlijk wel. Dankzij een post op een techsite. Toeval? Het maakt mij niet uit. Eindelijk na al die tijd een werkende SSL.

Jammer dat je uiteindelijk alleen via facebook / tweakers / twitter dingen voor elkaar krijgt.
Wat is mis met een email of telefoontje?

Dank

Mag op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.