Beyerdynamic Custom One Pro Plus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:04
Hoi,

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de Beyerdynamic Custom One Pro Plus? In de pricewatch staan er nog geen gebruikerservaringen. Hoe is ie in vergelijking met een Sennheiser HD598, Audio-Technica ATH-M50X of Beyerdynamic DT770 Pro?
Bedoeling is hem te gebruiken op m'n PC om muziek te beluisteren (verschillende genres, vooral pop, rock en klassiek). Muziek is opgeslagen in losseless formaat (FLAC).

Ik kan de COP namelijk voor zo'n €85 kopen... Een no-brainer, of toch voor één van de andere 3 gaan?

Dank alvast!

Experience the mountains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:17
Ik denk dat het comfort van een beyerdynamic 770 of 880 niet te evenaren is. Qua geluid denk ik dat de COP veel waar voor zijn geld biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffersons
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik heb de COP nu een half jaartje en hij bevalt erg goed. Ik kan hem alleen met de Klipsch Image One vergelijken wat geen eerlijk vergelijk is denk ik.
Ik gebruik de COP dagelijks voor meerdere uren en luister veel verschillende muziek via streams en spotify. De controle over de baspoorten werkt veel beter dan ik verwacht had en je hebt een vrij ruim bereik. De meest extreme stand vind ik echter niet bruikbaar want er is op die stand weinig definitie meer over.
De bouwkwaliteit is degelijk en de losse kabel is ook fijn. Ik heb zelf de originele earpads vervangen voor de velour pads van de DT770.
Ik heb de andere koptelefoons nooit geprobeerd maar 85 euro is inderdaad een erg goede deal voor de COP. Daar zou ik hem zeker eens voor proberen. Als het dan toch een ander wordt raak je hem waarschijnlijk zo weer kwijt aan iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:04
Dank alvast voor de info!
Stel dat je kan kiezen tussen een Philips Fidelio L2 en de COP voor ongeveer dezelfde prijs, wat zou dan de betere keuze zijn? Afgaande op reviews neig ik te zeggen de Philips...

Experience the mountains!