Advies gevraagd 32 inch led tv aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louai
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik zoek een?
32 inch led tv voor in de schuur.

Wat is je budget?
De budget is max 250 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Chromecast, meer niet. Dus geen smart tv, niet voor gaming, niet voor super snelle actie beelden. Het moet wel scherp zijn met mooie kleuren.

Wat heb je zelf al gevonden?
LG 32LF5610
Philips 32PFK4100 Zwart
Toshiba 32L1533DG Zwart
Sharp LC-32CFE5100E Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Tegenwoordig is zo lastig een product te kiezen. Ik heb gegoogeld maar dat leverde weinig op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
Ik heb zelf op de slaapkamer sinds een paar jaar een LG 37" hangen en ben dik tevreden. Ook geen snel scherm of smart features, ik gebruik alleen de USB poort voor het afspelen van files en incidenteel de HDMI poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louai
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Dus je raadt mij aan om voor de LG te gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

In wat voor omstandigheden ga je kijken ? Omgevings/dag licht e.d.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10 13:02
Ik denk dat voor de kleuren je de schermen een keer (of een groter broertje) moet bekijken bij een BCC, MediaMarkt of wat dan ook. Dat blijft persoonlijk. Ik denk dat ze alle 4 niet zoveel ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:26

Bever!

3

Die toshiba en de sharp zijn rommel van vestel in turkije die er een ander logo op plakt.
Philips is rommel van tp vision

blijft de lg over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:00

deepvreezo

Redacteur
Ik zou niet voor een van bovenstaande modellen gaan maar voor de Samsung 32E310EW. Hij staat onder monitoren, maar eigenlijk is het gewoon een tv met alles wat daarbij hoort: tuner, speakers en afstandsbediening. Wel zonder smart-gebeuren, maar dat is dus niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49
Ik ben ook opzoek naar een 32" tv. Ik ga voor Samsung alleen alleen twijfel ik nog tussen smart of niet. Wellicht dat de niet smart versie iets voor jouw is.
Samsung ue32j5100
Samsung ue32j5500aw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De 32J5500 is net als de 32E310 een IPS type, ze delen zelfs hetzelfde paneel maar dat wil niet zeggen dat de beeldverwerking ook hetzelfde is of de kleuren evengoed afgestemd in de presets (bij de E310). Bij de J5500 lijkt het met de kleuren in ieder geval wel goed te zitten en vanwege het (Chinese, niet van LG of Samsung) IPS paneel ook goede kijkhoeken.
De J5100 heeft een VA paneel en ik zie dat ie nu in de aanbieding is en dicht tegen de €250. Dat zou mijn keus zijn als je er recht voor kan zitten en als deze aanbieding voorbij is en niet zit met het uiterlijk ervan, de pricewatch: Samsung UE32J5200AW Zwart (aan de Philips in het lijstje te zien zal het uiterlijk van de J5200 geen probleem moeten zijn :P ).
Of er in de LG 5610 (= ook pricewatch: LG 32" Goud) een IPS paneel van LG lijkt niet het geval te zijn, wel bij pricewatch: LG 32" Zwart.

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 21-05-2016 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49
apis29 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:56:
De 32J5500 is net als de 32E310 een IPS type, ze delen zelfs hetzelfde paneel maar dat wil niet zeggen dat de beeldverwerking ook hetzelfde is of de kleuren evengoed afgestemd in de presets (bij de E310). Bij de J5500 lijkt het met de kleuren in ieder geval wel goed te zitten en vanwege het (Chinese, niet van LG of Samsung) IPS paneel ook goede kijkhoeken.
De J5100 heeft een VA paneel en ik zie dat ie nu in de aanbieding is en dicht tegen de €250. Dat zou mijn keus zijn als je er recht voor kan zitten en als deze aanbieding voorbij is en niet zit met het uiterlijk ervan, de pricewatch: Samsung UE32J5200AW Zwart (aan de Philips in het lijstje te zien zal het uiterlijk van de J5200 geen probleem moeten zijn :P ).
Of er in de LG 5610 (= ook pricewatch: LG 32" Goud) een IPS paneel van LG lijkt niet het geval te zijn, wel bij pricewatch: LG 32" Zwart.
Kijk dat is verhelderend. De tv komt bij mij op de slaapkamer waardoor ik er niet recht voor zit. Ik kijk schuin na boven dus ben blij dat ik nog niet gekozen heb tussen beide modellen. Nu weet ik ook waar ik na moet kijken (IPS scherm).

De J5200AW is dus ook een goed als alternatief voor de 5500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Darklor schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:40:
[...]

Kijk dat is verhelderend. De tv komt bij mij op de slaapkamer waardoor ik er niet recht voor zit. Ik kijk schuin na boven dus ben blij dat ik nog niet gekozen heb tussen beide modellen. Nu weet ik ook waar ik na moet kijken (IPS scherm).

De J5200AW is dus ook een goed als alternatief voor de 5500?
Nee, dan die E310 of de J5600 (of een LG). J5200 als alternatief voor de 5100 ...
Pagina: 1