Gratis Delta Inzicht mini-gateway voor klanten van Delta

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polpol
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09-2023
Kwam toevallig op deze pagina, er wordt geen reclame voor gemaakt. Heb de dongle reeds gratis binnen.

Doe er je voordeel mee als je klant bent!

https://www.delta.nl/slim...e-besparing/DELTA-inzicht

Gratis Delta inzicht mini-gateway (normaal (€29,95)

Minimale voorwaarde, klant zijn bij Delta en een slimme meter hebben om deze aan te sluiten...
Hoe werkt DELTA Inzicht?
De DELTA Inzicht mini-gateway sluit je aan op de netwerkpoort van je slimme meter, vervolgens maak je verbinding met je WiFi-netwerk. Op MijnDELTAinzicht.nl heb je dan binnen 5 minuten na installatie inzicht in je energieverbruik. Vanaf het moment van aansluiten wordt je verbruik hier geregistreerd. Heb je DELTA Inzicht al in huis? Bekijk op deze pagina de instructievideo's en/of download de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, zit even de bijbehorende voorwaarden door te nemen:
Als onderdeel van DELTA Comfort Wijzer geeft DELTA de Gateway om niet in bruikleen voor
onbepaalde tijd, onder de voorwaarde dat de Gebruiker de Gateway na afloop van de bruikleenovereenkomst zal retourneren aan DELTA uiterlijk binnen vier weken na de einddatum. DELTA rekent derhalve geen abonnementskosten voor de Gateway met inachtneming van hetgeen bepaald is in artikel 3 lid 4 en artikel 3 lid 6 van deze Voorwaarden. De koop van de Randapparatuur brengt de totstandkoming van een bruikleenovereenkomst aangaande de Gateway met zich mee. Bij het niet conform dit artikel tijdig retourneren van de Gateway is DELTA gerechtigd een boete in rekening te brengen van €100 (honderd euro), onverminderd haar wettelijk recht op schadevergoeding. De Gateway dient schoon, compleet en onbeschadigd te worden geretourneerd aan DELTA. De Gebruiker is aansprakelijk voor alle gemaakte reinigings- en reparatiekosten indien de Gateway in slechte staat aan DELTA wordt geretourneerd.
3.14 Het is de Gebruiker uitdrukkelijk niet toegestaan om veranderingen, verbeteringen of
wijzigingen aan de Gateway aan te brengen.
Ofwel (bovenstaande plus andere dingen uit de AV): bruikleen, en je hebt er een Delta abonnement voor nodig; als je geen Delta abo meer hebt dan kan Delta abonnementskosten berekenen. Je mag hem niet hacken en gegevens worden door/voor Delta verzameld en zijn voor Delta en de leverancier/producent van het kastje (Fifthplay) inzichtelijk.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen :) Heb zelf wel Delta maar weet niet hoe lang ik daar nog zal blijven, dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Wel Delta klant, maar geen slimme meter...
Ik stap ongeveer ieder jaar over van leverancier, dus het had sowieso weinig zin om te bestellen gezien de voorwaarden.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:07
spone schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:30:
[...]
Je mag hem niet hacken en gegevens worden door/voor Delta verzameld en zijn voor Delta en de leverancier/producent van het kastje (Fifthplay) inzichtelijk.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen :) Heb zelf wel Delta maar weet niet hoe lang ik daar nog zal blijven, dus ik wacht nog even.
Wel jammer dat je het ding in bruikleen krijgt, beetje mee knutselen/hacken wordt dan al gauw linke boel als hij in originele staat terug moet. Al heeft het ding misschien wel een API net zoals de Plugwise P1-lezer?

En je kunt in je router natuurlijk het internetverkeer naar buiten toe blokkeren voor dit dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozcrab
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-10-2022
Fifthplay, Je mag die dingen toch wel uitlezen, wet op de privacy, het gaat namelijk over jou privégegevens dus blokkeren op je router en verbinden met RF communication Frequency 868.0 - 868.6 868.7 - 869.05 MHz
misschien iets voor Domoticz ;)