Verwijderd
Hmmm, mooi zijn ze inderdaad niet echt! Maar de got smilies zijn ook niet hier ontworpen ofzo!
Verwijderd
ja die ziet eruit alsof of ie is gemaakt door de Josti bandOp zondag 24 juni 2001 20:54 schreef te(X)en het volgende:
Ik vind ze nog altijd mooier dan
Eehh... dat is nou juist wel een originele GoT-smiley...Op zondag 24 juni 2001 20:57 schreef BBQ-Man het volgende:
ja die ziet eruit alsof of ie is gemaakt door de Josti band
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
ja ok, origineel is ie wel, maar daar is ook alles mee gezegdOp zondag 24 juni 2001 20:59 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Eehh... dat is nou juist wel een originele GoT-smiley...
Verwijderd
Het idee van smilies is altijd hetzelfde.
Ze waren al een keer eerder "aangegeven" maar dat zal wel met wijlen cheetah meegegaan zijn in het graf
Beetje overbodig om hier werk van te maken lijkt me.
Ze waren al een keer eerder "aangegeven" maar dat zal wel met wijlen cheetah meegegaan zijn in het graf
Beetje overbodig om hier werk van te maken lijkt me.
Die heeft gamers.nl al een tijdje hoor. Brakke smileys maar ja.. Frankly I don't really give a ****
Waarom denken er toch zo veel dat alles wat rond is met oogjes een rip-off van de tnet smilies zijn?
Als we dan toch bezig zijn, die van t.net zijn ook gewoon UBB rip-offs hoor
en straks word er nog gezegd dat anandtech ze ook van t.net/got heeft gejat, alleen een beetje heeft aangepast.
39
Verwijderd
Ja, okay. Maar die frown-smiley is OOK rood en die evil-smiley heeft OOK uitstekende wenkbrauwen. Je ziet dus wel dat ze die hebben proberen na te maken, of dat nou van GoT, Fok! of UBB is, maakt niet uit.Op zondag 24 juni 2001 21:38 schreef oVRoM het volgende:
Waarom denken er toch zo veel dat alles wat rond is met oogjes een rip-off van de tnet smilies zijn?
Grappig maar heeft niks met GoT te maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()