ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
GVDGVD,
heb er nu net een besteld bij BBS voor 334,75 incl.verzendkosten e.d.,terwijl ik aan de coolsingel werk.
Maar ach, iets niet bij Vobis kopen mag ook wat kosten
heb er nu net een besteld bij BBS voor 334,75 incl.verzendkosten e.d.,terwijl ik aan de coolsingel werk.
Maar ach, iets niet bij Vobis kopen mag ook wat kosten
Een cliche is ooit origineel begonnen
slaat dat nu weer op..
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
als ik niet zo stomverbaasd was geweest had ik het ook niet gedaan hoor....
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Yep...vobis zuigt hard....terwijl je nergens anders die proc kan kopen....zeker niet tegen die prijs! Lul toch niet zo dom man!
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik weet niet of het bij ALLE vobis-sen zo zit maar bij die in Zeist hier kan ik er maar 2 dingen over zeggen: Slechte kennis, Goede service.
Zeist!:
MicMuc, heb ik het genoegen gehad om daar in Eindhoven voor te werken.
MicMuc, heb ik het genoegen gehad om daar in Eindhoven voor te werken.
Verwijderd
Ach ja wat boeit die kennis nou?
Die heb je toch immers zelf>>?
enigste wat dan belangrijk is is de prijs en garantie.
Het maakt dan geen hol uit waar je je stuff koopt.
Die heb je toch immers zelf>>?
enigste wat dan belangrijk is is de prijs en garantie.
Het maakt dan geen hol uit waar je je stuff koopt.
Verwijderd
Amsterdam centuurbaan: slechte kennis nog ergere service, alsof ze geen klanten willen, als je de zaak binnenkomt lopen kijken ze je gewoon weer naar buiten
Verwijderd
Ik heb daar ook problemen mee gehad. Vraag je naar prijzen van CD-R's heel bla bla nonsens verhaal.
Herhaal je je vraag met uitleg dat je de kleur van de CD bedoelt, begint die gast ineens te zeggen dat hij niet weet of hij nog wel zin heeft om ons te helpen.
Ik had vroeger geen problemen met Vobis, was waarschijnlijk enige Vobis zaak die een beetje goede service had. (Ze d8n alleen dat een 386SX krachtiger was dan een 386DX, maar goed).
Voor de rest kan Vobis de pot op. Ik bedoel je hoeft alleen maar aan Vobis-net te denken en je weet het al. (Is nl. een 2e SuperWeb ISP, zelfs (ip-)adressen zijn hetzelfde)
Ik bedoel maar, dat r 1 zo'n ISP is, ala, maare....w8 eens....Vobis maakt alleen zijn slechte naam maar waar, wat loop ik nou te zeiken
.
Kortom is gewoon een 2e Escom (Koop een nieuwe hard-disk en krijg de gegevens van de vorige erbij.?????) en moet dus gewoon gebanned worden, dan kunnen hun ook terug naar Duitsland!!!
Herhaal je je vraag met uitleg dat je de kleur van de CD bedoelt, begint die gast ineens te zeggen dat hij niet weet of hij nog wel zin heeft om ons te helpen.
Ik had vroeger geen problemen met Vobis, was waarschijnlijk enige Vobis zaak die een beetje goede service had. (Ze d8n alleen dat een 386SX krachtiger was dan een 386DX, maar goed).
Voor de rest kan Vobis de pot op. Ik bedoel je hoeft alleen maar aan Vobis-net te denken en je weet het al. (Is nl. een 2e SuperWeb ISP, zelfs (ip-)adressen zijn hetzelfde)
Ik bedoel maar, dat r 1 zo'n ISP is, ala, maare....w8 eens....Vobis maakt alleen zijn slechte naam maar waar, wat loop ik nou te zeiken
Kortom is gewoon een 2e Escom (Koop een nieuwe hard-disk en krijg de gegevens van de vorige erbij.?????) en moet dus gewoon gebanned worden, dan kunnen hun ook terug naar Duitsland!!!
Pagina: 1