If you don't stand for something you'll fall for everything
Vraag
Beste antwoord (via Nomad op 24-05-2016 17:45)
            Panasonic ,olympus en leica gebruiken dezelfde flitsvoet, en zijn volledig uitwisselbaar (TTL enz)
Alle andere merken flitsers passen ook, maar dan zul je handmatig de flitskracht moeten instellen anders kunnen je foto's over/onderbelicht zijn. ze flitsen wel gewoon.
je zou inderdaad een compitable flitser kunnen vinden, maar die zijn relatief duur, maar ook stukken groter.
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een spare parts. de Panasonic DMW-FL70 is degene die bij de lx100 zit. en is ook los te koop, maar het lijkt alleen via amazon of ebay beschikbaar te zijn.
                    Alle andere merken flitsers passen ook, maar dan zul je handmatig de flitskracht moeten instellen anders kunnen je foto's over/onderbelicht zijn. ze flitsen wel gewoon.
je zou inderdaad een compitable flitser kunnen vinden, maar die zijn relatief duur, maar ook stukken groter.
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een spare parts. de Panasonic DMW-FL70 is degene die bij de lx100 zit. en is ook los te koop, maar het lijkt alleen via amazon of ebay beschikbaar te zijn.
ora et labora
Alle reacties
            Panasonic ,olympus en leica gebruiken dezelfde flitsvoet, en zijn volledig uitwisselbaar (TTL enz)
ora et labora
            @mrc4nl [Tweakers Donatie 25]  dank  

perfect, helemaal niet aan gedacht om daar te zoeken.
bij de fotozaak in Nederland vragen ze echt een vermogen voor deze flits.
ga hem nu gewoon via amazon bestellen!
                    perfect, helemaal niet aan gedacht om daar te zoeken.
bij de fotozaak in Nederland vragen ze echt een vermogen voor deze flits.
ga hem nu gewoon via amazon bestellen!
If you don't stand for something you'll fall for everything
:fill(white):strip_exif()/i/2000901571.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/373647/b1aa8209a437bf987cf066823c044f0a.jpeg?f=community)