Mijn vraag
Mijn 2 GTX 970 in SLI stutteren/laggen enorm in GTA V in Blaine County en als ik in de bergen rijd, hoe kan dit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Settings lager; Staan nu nog lager dan dat ik vloeiend GTA V speelde op mijn 7970 GHz
. Geen verschil.
Alle Drivers geupdatet.
Alle Kabels gecheckt en andere SLI Bridge gebruikt.
-----
Als ik bijvoorbeeld met mijn Hydra aan het rondvliegen ben in de stad hapert het spel, evenals in Blaine County (Veel zand en bos... Dat weet ik maar mijn 7970 runde het wel goed). Dit geldt ook als ik aan het rondrijden ben in BC. In de stad valt het dan weer mee. Draw distance heb ik ook lager gezet maar lost het probleem ook niet op.
Ik ben zowieso al langer van plan de GTX1080 te kopen. De een met after market koeler natuurlijk. Dit probleem helpt mij al een beslissing nemen.
P.S Mijn procesor en videokaart zijn beide overgeklokt. OC eraf halen heeft ook geen effect.
Mijn 2 GTX 970 in SLI stutteren/laggen enorm in GTA V in Blaine County en als ik in de bergen rijd, hoe kan dit?
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 334,- | € 334,- |
1 | MSI Z97 GAMING 9 AC | € 0,- | € 0,- |
2 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 299,- | € 598,- |
1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 68,95 | € 68,95 |
1 | Cooler Master HAF X | € 177,49 | € 177,49 |
1 | Asus MX279H Zwart | € 294,80 | € 294,80 |
1 | Corsair Dominator Platinum CMD8GX3M2A2133C9 | € 0,- | € 0,- |
1 | XFX ProSeries 850W XXX Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 129,40 | € 129,40 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.602,64 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Settings lager; Staan nu nog lager dan dat ik vloeiend GTA V speelde op mijn 7970 GHz
Alle Drivers geupdatet.
Alle Kabels gecheckt en andere SLI Bridge gebruikt.
-----
Als ik bijvoorbeeld met mijn Hydra aan het rondvliegen ben in de stad hapert het spel, evenals in Blaine County (Veel zand en bos... Dat weet ik maar mijn 7970 runde het wel goed). Dit geldt ook als ik aan het rondrijden ben in BC. In de stad valt het dan weer mee. Draw distance heb ik ook lager gezet maar lost het probleem ook niet op.
Ik ben zowieso al langer van plan de GTX1080 te kopen. De een met after market koeler natuurlijk. Dit probleem helpt mij al een beslissing nemen.
P.S Mijn procesor en videokaart zijn beide overgeklokt. OC eraf halen heeft ook geen effect.