Toon posts:

2 Bigtowers...iemand ermee bekend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de Big-Tower CG Wave ATX, 300W voor 159,- piek te koop bij Gistron en de BIG Tower M-600, 300W voor 189,- te koop bij Gistron.
Iemand bekend met deze casen? ik wil er namenlijk een van de 2 gaan kopen maar kan niet echt beslissen welke, iemand :?

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:50

CasGas

.

Wat wil je precies weten van die cases dan? Want het gaat er wel om wat JIJ er mee wilt doen!

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten wat de ervaring ermee zijn als IEMAND hier een van de 2 heeft..aangezien ik 1 van deze 2 case's wil kopen voor thuisgebruik en ik niet met een gammel ding wil eindigen dus ik denk ik vraag het eerst hier na voordat ik iets beslis..zo duidelijker? :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb vandeweek die van 189 gekocht. Heb hem nog niet binnen.

Vind die andere maar lelijk met die 2 3.5" bays

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

foto's?

• pling
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 21:00

pling

Lekker Kepjoeteren

Ik heb die Midi-Tower van dat merk (99,-) en die is echt prima, niet meer en niet minder als je mag verwachten :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

zou niet weten wat er mis mee moest zijn. Ik heb een paar maanden terug de goedkoopste bigtower gekocht die ik kon vinden in de pricewatch, en er is niks mis mee.

Maar je hebt inderdaad niet de luxe van de duurdere kasten, zoals openklappende deurtjes, 4 bakjes om je fans in te hangen, een frontje om je CD zooi achter weg te stoppen etc etc.

Is dat niet belangrijk, zou ik gewoon de goedkoopste pakken, je kunt hem altijd modden als er iets niet naar wens is ...

Geen inspiratie

Verwijderd

ik had de laatste hccbeurs bij "Computerland" een mooie case gehaald type "999A" prijs 159,-. die kast is :9~
punt voor kast 9,5!!!1

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb hier die codegen wave 300W bigtower, en er is weinig mis mee voor dat geld. Het is geen perfect afgewerkte kast. Er zitten bijvoorbeeld (kleine) kieren tussen de zijpanelen en de bovenkant van de kast en tussen m'n cd-rom speler en m'n fikker, maar dat vindt ik geen probleem voor dat geld. Ook zijn de randjes hier en daar wat scherp, ook dit vindt ik geen probleem.
Ik heb deze goedkope kast gekocht om te modden met fan's en om te spuiten (pic's komen nog, als het fotorolletje ontwikkelt is), en daar is ie in mijn ogen wel goed geschikt voor.
Pagina: 1