Hoe komt dat? Als ik de Game genie in de NES stop met de spelcasette vn Super Mario 1 erin crasht hij heel vaak. Dan loopt de bovenste leven-tijd-wereld infobalk naar rechts en crasht het spel! Wie heeft dat ook? Mario 2 doet het er wel goed op!
Zorg dat alle contacten goed schoon zijn, bij mij werden die dingen ook altijd vies en gingen dan "raar" doen
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
blaas ff goed, dat wil wel eens helpen
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Euhm wat is nes? 
hehehheheh, de snes speel ik wel maar de nes noo
hehehheheh, de snes speel ik wel maar de nes noo
Jah da's inderdaad het bekende verhaald met die nesjes. Gewoon ff goed blazen.Op zondag 24 juni 2001 22:40 schreef Gizz het volgende:
Zorg dat alle contacten goed schoon zijn, bij mij werden die dingen ook altijd vies en gingen dan "raar" doen
Er zijn toch nog mensen die nog een NES hebben en er zelfs nog mee spelen
edit:
Kromme zin
Kromme zin
Misschien omdat er ook allerlei topics over de GBA lopen.Op maandag 25 juni 2001 09:32 schreef DSanka het volgende:
Wat doen we hier? Kan de nes niet echt een gadget noemen.
Dat is wel een gadget.
Dit is meer iets voor spielerij ofzo
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik heb een 8bit nes van een na-aper. Er zitten wel spellekes van Nintendo in (4 welgeteld). Maar hij is klein (de hoofdprint is 5*15 cm). Dan is het wel weer een gadget.
Ik vind de nes wel een gadget, het is niet echt een ding waar je nog dagen achter elkaar mee speelt, het is meer een hebbedingetje.
Die grote gamekasten uit de snackbar enzo staan toch ook bij de gadgets
Die grote gamekasten uit de snackbar enzo staan toch ook bij de gadgets
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Hmm de goeie oude vertrouwde NES. Ik denk dat de Gameboy advanced topics naar Spielerij moeten. En dit NES topic btw ook!
Advanced sheep-counting strategies
Pagina: 1