6600K of 6700K voor nieuwe build?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb het lijstje voor mijn nieuwe build al helemaal klaar, maar ik ben toch nog heel erg aan het twijfelen over welke cpu ik zou nemen.

Wall of text incoming:

Ik ga de pc vooral gebruiken voor gamen, Adobe stuff , Streamen en Webdevelopment.
Voor mijn development en vormgeving maak ik vooral gebruik van het volgende :
  • Photoshop
  • Illustrator
  • Indesign
  • PhpStorm
er komt later wel video-editing bij, maar echt heel veel zal dit ( naar alle waarschijnlijkheid) niet worden.

het is algemeen bekend dat photoshop beter runt onder de i7 maar kijkend naar deze review : http://www.tomshardware.c...k-core-i5-6600k,4252.html
en dan specifiek deze pagina's laten me toch twijfelen : http://www.tomshardware.c...core-i5-6600k,4252-5.html en http://www.tomshardware.c...core-i5-6600k,4252-7.html

ik weet dat het voor gamen niet heel veel uitmaakt tenzij je een gpu runt als een titan x. maar dit is met een beetje overklok ook zo verholpen : YouTube: Intel Skylake Core i7 6700K vs i5 6600K Stock/Overclock Gaming Benchmarks .DX12 gaat naar alle waarschijnlijkheid cpu gebruik meer optimaliseren : YouTube: Ashes Of The Singularity: DirectX 12 vs DX11 Tech Analysis en dan lijkt het alsof de i7 toch een goeie investering is ( jammer dat er geen i5 benchmarks bij zitten). de games die ik ga spelen bestaan trouwens de meeste Triple AAA titels zoals Witcher 3 , Mordor , Tomb Raider en miss weer world of warcraft.

ook ben ik van plan om (waarschijnlijk volgend jaar) up te graden naar een sequel van x99, mocht ik de handel dan kunnen verkopen voor een mooie prijs :P

het draait trouwens om dit systeem :
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 348,-€ 348,-
1Raijintek Triton 240mm AIO€ 80,01€ 80,01
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-8GVK€ 52,50€ 52,50
1Corsair RM750x€ 106,95€ 106,95
1Kingston HyperX Savage SSD 480GB€ 138,95€ 138,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 726,41

waarbij ik het mobo (MSI Z170 Gaming 7 ) en de behuizing ( NZXT H440(v2) al thuis heb liggen, wachtend om opgevuld te worden :) .de gpu wordt waarschijnlijk een tweedehands 290 of iets dergelijks totdat de 1080ti of AMD's vega series releasen. de voeding is overkill, maar ik wil de mogelijkheid tot SLI/ CF en flinke overkloks openhouden :)

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:43
Mooie openings post! chapeau

Digital foundery is geen realistische benchmark. Omdat die er alles aan doen om CPU load te maximaliseren en GPU zo veel mogelijk te ontlasten. En dan kan je concluderen dat een i7 6700(k) langer mee zal gaan als een i5 6600(K). zie het als een i5 2500(K) en een i7 6700(K). de i5 2500 non k begint nu moeite te hebben met hedendaagse games. de i7 6700 nog niet. maar zal met de volgende generatie(misschien zelfs de 1080ti of veder). Maar misschien wil je tegen die tijd ook wel weer upgraden. omdat er andere mooie dingen zijn.

Tevens vind ik de http://www.tomshardware.c...core-i5-6600k,4252-5.html een beetje vreemd.

een i7 6700k is gewoon een hoger geklokte i5 6600k met HT. Maar het zit allemaal dicht bij elkaar. lastige keuze omdat ik niet in je portomonee kan kijken.

• Ergo
loki504 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:07:
Mooie openings post! chapeau

Digital foundery is geen realistische benchmark. Omdat die er alles aan doen om CPU load te maximaliseren en GPU zo veel mogelijk te ontlasten. En dan kan je concluderen dat een i7 6700(k) langer mee zal gaan als een i5 6600(K). zie het als een i5 2500(K) en een i7 6700(K). de i5 2500 non k begint nu moeite te hebben met hedendaagse games. de i7 6700 nog niet. maar zal met de volgende generatie(misschien zelfs de 1080ti of veder). Maar misschien wil je tegen die tijd ook wel weer upgraden. omdat er andere mooie dingen zijn.

Tevens vind ik de http://www.tomshardware.c...core-i5-6600k,4252-5.html een beetje vreemd.

een i7 6700k is gewoon een hoger geklokte i5 6600k met HT. Maar het zit allemaal dicht bij elkaar. lastige keuze omdat ik niet in je portomonee kan kijken.
haha dankjewel, ben zelf ook redelijk actief op het forum en spreek mensen wel eens aan op gebrekkige op's. kan dan niet hypocriet gaan worden he :9

zelf vond ik de resultaten van tom's ook een beetje vreemd, maar over het algemeen staat dit bekend als een site met een goeie reputatie, dit deed me dus twijfelen. andere sites geven trouwens ook een heel ander plaatje weer. de benches van hardware info schetst dan weer een soortgelijk plaatje : http://nl.hardware.info/r...-igpu-adobe-photoshop-cs6

het is niet bepaald een kwestie van portomonnee, maar meer een kwestie van is t het waard? vooral gezien het feit dat ik uiteindelijk toch wil gaan upgraden naar cannonlake of iets op de nieuwe socket van het enthusiast 2011-3. in de eerste instantie wilde ik hier voor gaan, maar gezien het feit dat broadwell-e de laatste release is voor dit platform en ik een mooie deal kon krijgen op het mobo ben ik toch maar hiervoor gegaan. then again ik wil mezelf ook niet gaan beperken de komende tijd....

ik neig toch sterk naar de 6700k maar ben er nog niet helemaal over uit.

• loki504
De i7 6700k is zeker een mooie CPU. en zover ik weet pre broadwell-e(en betaalbaar). de snelste. En verkopen later als blijkt dat het het waard is kan je de boel altijd nog verkopen. Maar misschien heeft iemand nog een andere mening(of de zelfde).

• Ergo
loki504 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:40:
De i7 6700k is zeker een mooie CPU. en zover ik weet pre broadwell-e(en betaalbaar). de snelste. En verkopen later als blijkt dat het het waard is kan je de boel altijd nog verkopen. Maar misschien heeft iemand nog een andere mening(of de zelfde).
hmmm, hier zit wel wat in ja. denk dat ik gewoon opzoek ga naar een mooie deal voor de 6700k en dan zie ik wel verder :) dankje voor de tips en het advies.

• loki504
Geen probleem. We zijn er om elkaar te helpen:P

• Ergo
loki504 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:55:
Geen probleem. We zijn er om elkaar te helpen:P
ik heb zojuist dit gevonden : http://www.efacomp.nl/ind...uct=97&controller=product
op marktplaats voor 290 euro, iemand ervaringen met dit bedrijf? het lijkt me bijna te mooi om waar te zijn.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
De meeste game en foto edit werkzaamheden zijn toch niet zo goed multithreaded als je zou willen, een hoge single core speed is veruit het belangrijkste.
Je kunt over het algemeen beter een 6600k kopen en overklokken naar 4,5GHz dan voor hetzelfde geld een 6700 nemen.
Wil je nog meer performance is de 6700k natuurlijk nog wat sneller, maar de maximale OC blijft redelijk hetzelfde (dus win je alleen nog maar de HT, het stock klokverschil is dan weg).
Ik zou dan ook vooral naar OC benchmarks kijken, aangezien de 6700k stock al ruim 10% hoger staat.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Nate-Senpai schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:14:
[...]

ik heb zojuist dit gevonden : http://www.efacomp.nl/ind...uct=97&controller=product
op marktplaats voor 290 euro, iemand ervaringen met dit bedrijf? het lijkt me bijna te mooi om waar te zijn.
Lees geen kvk nummer, adres of welk ander info over het bedrijf. Geen zaken mee doen dus 60 van de laagste pricewatch. te mooi om waar te zijn dus.

Nog even over je vraag voor streamen wil je eigenlijk een i7 Anders krijg je fps drops in games en dat wil je niet.

• loki504
mitsumark schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:15:
De meeste game en foto edit werkzaamheden zijn toch niet zo goed multithreaded als je zou willen, een hoge single core speed is veruit het belangrijkste.
Je kunt over het algemeen beter een 6600k kopen en overklokken naar 4,5GHz dan voor hetzelfde geld een 6700 nemen.
Wil je nog meer performance is de 6700k natuurlijk nog wat sneller, maar de maximale OC blijft redelijk hetzelfde (dus win je alleen nog maar de HT, het stock klokverschil is dan weg).
Ik zou dan ook vooral naar OC benchmarks kijken, aangezien de 6700k stock al ruim 10% hoger staat.
De meeste games maken prima gebruik van ht. Anders was een pentium niet sneller als een i3. Alleen is voor de hedendaagse GPU's een i5 meer dan prima. Maar kijk je naar een i5 2500 en een i7 2700 zie je toch dat hij beter is. Kijk maar bij digital foundry/euro gamer.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
loki504 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 07:51:
[...]
De meeste games maken prima gebruik van ht. Anders was een pentium niet sneller als een i3. Alleen is voor de hedendaagse GPU's een i5 meer dan prima. Maar kijk je naar een i5 2500 en een i7 2700 zie je toch dat hij beter is. Kijk maar bij digital foundry/euro gamer.
Ik zeg nergens dat games niet goed gebruik maken van HT, sterker nog ik ben bijna de enige op het forum die zegt dat games wel goed gebruik maken van HT(en gebruik daarbij vaak het i3 vs pentium verhaal).

We vergelijken hier echter geen Pentium/i3, maar i5/i7...
Wat ik wel zeg is dat games een hoge single core speed belangrijker vinden dan meer dan 4 cores of HT.
Een 2500k op 4,8Ghz is nog steeds sneller dan een i7 2600(k) (zonder OC maar met HT).

• Ergo
mitsumark schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:15:
hier heb je ook weer gelijk in, denk dat bij photoshop genoeg werkgeheugen en een snelle SSD minstens net zo belangrijk zijn als de cpu. Ook weet ik nog niet in hoe grootte maat video editing gebruikt gaat worden, dus ik ga toch voor een i7 voor een beetje zekerheid.
ben ook van plan om te gaan kijken hoever ik de cpu kan gaan pushen quo overkloks.
MichaelvD2203 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 00:52:
[...]

Lees geen kvk nummer, adres of welk ander info over het bedrijf. Geen zaken mee doen dus 60 van de laagste pricewatch. te mooi om waar te zijn dus.

Nog even over je vraag voor streamen wil je eigenlijk een i7 Anders krijg je fps drops in games en dat wil je niet.
tot die conclusie was ik zelf ook gekomen, gelukkig kwam ik een hele leuke deal tegen op vraag & aanbod van firebird dus dit gaat hem worden. alsnog geen kvk nummer maar wel 200 5 sterren reviews op v&a dus dat zit vast goed ;)
loki504 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:40:
broadwell- e tegenover een z170 + 6700k dat er een beetje mooi uitziet valt nog wel mee. zelf had ik deze lijstjes :

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-5820K Boxed€ 387,95€ 387,95
1MSI X99A Gaming 7€ 262,95€ 262,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 650,90

of z170

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 348,-€ 348,-
1MSI Z170A GAMING M7€ 201,95€ 201,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 549,95

scheelt 100 euro en hier had ik het ook wel voor gedaan als broadwell-e niet de laatste release was voor dat platform en ik niet voor 140 euro een gaming 7 mobo kon krijgen en voor 290 de 6700k.

then again iik ga dus voor de z170, thanks voor de argumenten en discussie :)

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
De nieuwe Broadwell 6 sersie komt in Q2, dat is dus zeer binnenkort. Ik zou nog even afwachten tenzij je nu zonder pc zit. :)
http://wccftech.com/intel...x-6900k6850k-6800k-listed

• Ergo
peke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:09:
De nieuwe Broadwell 6 sersie komt in Q2, dat is dus zeer binnenkort. Ik zou nog even afwachten tenzij je nu zonder pc zit. :)
http://wccftech.com/intel...x-6900k6850k-6800k-listed
Iknow maar dit wordt tevens de laatste release voor het huidige platform wat in mijn ogen het upgradepath voor in de toekomst een beetje beperkt. Ik spring op de intel enthusiast bandwagon wanneer het volgende socket er is met de nieuwe x chipset.

• peke
Nate-Senpai schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Iknow maar dit wordt tevens de laatste release voor het huidige platform wat in mijn ogen het upgradepath voor in de toekomst een beetje beperkt. Ik spring op de intel enthusiast bandwagon wanneer het volgende socket er is met de nieuwe x chipset.
Tja, het verschil in prestaties zal zo groot zijn dat het zijn geld wel waard is, oud platform of niet. Voor de meeste games maakt het daarintegen niet veel uit. Waarom vertrouw je de 6700K op EFACOMP niet?

• loki504
peke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Tja, het verschil in prestaties zal zo groot zijn dat het zijn geld wel waard is, oud platform of niet. Voor de meeste games maakt het daarintegen niet veel uit. Waarom vertrouw je de 6700K op EFACOMP niet?
Over ons

Wij zijn particulieren met een sterk uitgebreide hobby.
Wij repareren, assembleren, installeren,
Wij kopen aan,verkopen en wederverkopen
Wij accepteren geen gestolen of illegaal materiaal.
Meer als 20 jaar ervaring.

Klinkt in mijn ogen als garantie tot aan de deur. En een hoog 2de hands gehalte. hun site is ook niet echt uitgebreid kwa privacy etc. Dan kan je het ook van 300 nieuw geseald van een tweaker op V&A kopen.

• peke
De 6700K is sinds 06/08/15 verkrijgbaar en is sindsdien niet in prijs gezakt.
De 7700K zal waarschijnlijk vanaf augustus verkrijgbaar zijn, waarom wacht je niet op die cpu?

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 21:21
[...]
Vreemd dat ik daar dan geen last van heb gehad met mijn i5 6600k... misschien is het toch stiekem een 6700k.

6600k kan je prima streamen met obs, daar hoef je geen 6700k voor te kopen. Met de goede obs instellingen kan je prima 1080p streamen met goede kwaliteit.

• Ergo
peke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:05:
[...]

ik weet dat het ingamen voor de prestaties in games niet veel uitmaakt, een van de andere rede omdat ik niet nu voor x99 ga is omdat ik momenteel niet eruit ga trekken wat erin zit. een 6700k gaat waarschijnlijk al overkill zijn maar er is ook een kans dat dit een goeie fit wordt vanwege mijn development en editing dingetjes die ik doe.

daarom is het nu ook niet nodig om voor deze route te gaan, ook ben ik maar een student die op kamers zit dus de build die ik nu ga samenstellen betekent al een grote hap uit mijn portomonne, maarja de hobby wilt ook wat en ik kan het allemaal verantwoorden tegenover mezelf.
loki504 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Over ons

Klinkt in mijn ogen als garantie tot aan de deur. En een hoog 2de hands gehalte. hun site is ook niet echt uitgebreid kwa privacy etc. Dan kan je het ook van 300 nieuw geseald van een tweaker op V&A kopen.
dit dus, dan doe ik ook liever zaken met firebird die al veel gedaan heeft voor de community en heel duidelijk betrouwbaar is.
V-rg schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:01:
[...]

Vreemd dat ik daar dan geen last van heb gehad met mijn i5 6600k... misschien is het toch stiekem een 6700k.

6600k kan je prima streamen met obs, daar hoef je geen 6700k voor te kopen. Met de goede obs instellingen kan je prima 1080p streamen met goede kwaliteit.
ik ben me bewust van obs en ik ga hier waarschijnlijk ook veel gebruik van maken. de i7 is dus vooral voor een beetje future proofing ( echt future proofing bestaat niet iknow dat laat de 1080 wel zien _/-\o_ )
en omdat ik de kosten wel kan verantwoorden in verband met de dingen die ik dagelijks doe.

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 21:21
Nate-Senpai schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:51:

ik ben me bewust van obs en ik ga hier waarschijnlijk ook veel gebruik van maken. de i7 is dus vooral voor een beetje future proofing ( echt future proofing bestaat niet iknow dat laat de 1080 wel zien _/-\o_ )
en omdat ik de kosten wel kan verantwoorden in verband met de dingen die ik dagelijks doe.
Ik kan jouw keuze wel begrijpen :) zeker gezien je ook aan editting enzo doet. Wou slechts even reageren op het feit dat je niet een i7 nodig hebt om te streamen :p (gezien een ander persoon die dit topic leest misschien denkt dat hij/zij een i7 nodig heeft)

Maar goed ik zou persoonlijk als er geen nood is wachten op de 7000 series zoals een ander persoon in deze topic vertelde. De geruchten gaan uit dat deze in augustus wordt uitgebracht.

• Ergo
V-rg schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:54:
[...]

Ik kan jouw keuze wel begrijpen :) zeker gezien je ook aan editting enzo doet. Wou slechts even reageren op het feit dat je niet een i7 nodig hebt om te streamen :p (gezien een ander persoon die dit topic leest misschien denkt dat hij/zij een i7 nodig heeft)

Maar goed ik zou persoonlijk als er geen nood is wachten op de 7000 series zoals een ander persoon in deze topic vertelde. De geruchten gaan uit dat deze in augustus wordt uitgebracht.
Probleem momenteel is dat ik nu alleen een laptop heb. Kabylake maakt me niet heel veel uit, tegen de tijd dat cannonlake er is zal ik wel weer upgraden, of eerder naar de volgende enthusiast chipset. Toch bedankt voor het advies.

• mathijsbaks2000
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-01 13:37
Nate-Senpai schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:14:
[...]

heb der eens een monitor gekocht,
geen problemen gehad, pakket was goed verpakt.
hoefde hem niet te rma dus weet niet hoe dat daar zit

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04-2025
loki504 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Over ons

Eergisteren http://www.efacomp.nl/ind...ct=190&controller=product besteld.
Vandaag netjes binnen gekomen... zeer mooie deal!!

Verwijderd

Dank voor de complimenten van efacomp.
Klopt geen KvK maar daarvoor top deals :)

• loki504
tevens klopt hun garantie afhandeling natuurlijk ook niet.

Garantie:

Op al onze artikelen is een garantie van toepassing , tenzij anders aangegeven. Indien een artikel binnen deze vermelde garantie termijn defect raakt zullen wij deze omruilen voor een werkend artikel mits deze voorradig is, anders zo snel als het artikel weer voorradig is.

In de volgende gevallen wordt geen garantie verleend:
Artikelen die op de een of andere manier zijn gewijzigd na de verkoop
Artikelen die zijn beschadigd ten gevolge van:
- het niet navolgen van de gebruiksaanwijzing
- het aansluiten op apparatuur waarvoor het niet is bedoeld
- tijdens het vervoer (moet geclaimed worden bij de vervoerder)
- zelf gepoogd het produkt te repareren
- onachtzaamheid of ongeval

Nee hun moeten een werkend product afleveren. En hun verantwoording als er iets mis gaat met vervoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 09-09-2016 16:33 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

loki504 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:38:
Mocht er dus tijdens het vervoer wat gebeuren, stellen zij de vervoerder daarvoor verantwoordelijk. Aangezien de koopovereenkomst niet met hen is, hoeven ze jou dan ook geen garantie te geven, wel een deugdelijk product, maar die verhalen ze bij de vervoerder, of wil jij die dan hebben, als klant? ;)

Dat zijn twee aparte zaken. De winkel is dan wel verantwoordelijk voor de verzending; als in, zorgen dat het product goed verpakt zit en niet defect zou moeten gaan tijdens verzending. Gebeurd dat alsnog, dan is de vervoerder daar wel degelijk verantwoordelijk (en verzekerd) voor. Het is niet dat de vervoerder volledig vrijuit gaat.
De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
Verzendkosten in geval van reparatie / RMA liggen bij de winkel, niet de koper. :)

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2016 15:58 ]

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-02 00:57
[...]

Ik citeer:
"
Over ons

"

Dat verklaart een hoop. verder kan ik niks zeggen over ervaringen e.d.
advies is om op te halen en contant af te rekenen. dan ken je het altijd proberen :+

• loki504
CH40S schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:53:
[...]
Mocht er dus tijdens het vervoer wat gebeuren, stellen zij de vervoerder daarvoor verantwoordelijk. Aangezien de koopovereenkomst niet met hen is, hoeven ze jou dan ook geen garantie te geven, wel een deugdelijk product, maar die verhalen ze bij de vervoerder, of wil jij die dan hebben, als klant? ;)

Dat zijn twee aparte zaken. De winkel is dan wel verantwoordelijk voor de verzending; als in, zorgen dat het product goed verpakt zit en niet defect zou moeten gaan tijdens verzending. Gebeurd dat alsnog, dan is de vervoerder daar wel degelijk verantwoordelijk (en verzekerd) voor. Het is niet dat de vervoerder volledig vrijuit gaat.

[...]
Verzendkosten in geval van reparatie / RMA liggen bij de winkel, niet de koper. :)
https://www.kijkoprecht.n...t-aangekomen#.V9LBc49OJZU

Aankoop via webwinkel (consumentenkoop)

In beginsel geldt dat de verzendende partij de zorg en het risico draagt dat het pakket juist wordt geleverd. Indien het pakket via de post wordt verzonden, kunt u als koper de verkoper aanspreken als het pakket niet aankomt. De verkoper zal het pakket nogmaals moeten versturen. Dit is geen service, maar een plicht die rechtstreeks voortvloeit uit de wet. Niet alleen bestaat de plicht tot herverzending, ook de kosten zijn voor rekening van de verkoper.

Nee zij moeten zorgen dat hij in goede staat aankomt. Gebeurt dit niet. Dan moeten zij een nieuwe sturen. En het lekker achter de schermen met de vervoerder regelen. daar moet jij als consument geen last van hebben.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

loki504 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:07:
Nee zij moeten zorgen dat hij in goede staat aankomt. Gebeurt dit niet. Dan moeten zij een nieuwe sturen. En het lekker achter de schermen met de vervoerder regelen. daar moet jij als consument geen last van hebben.
Het punt wat jij door het vet te markeren aanhaalde, doet dat ook niet? Het staat er alleen niet goed verwoord, waardoor het op meerdere manieren te lezen is. Maar goed, voor dit topic is dat offtopic.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-09-2016 16:24 ]

• loki504
Ik zie nu waar de verwarring ontstaat. Mijn extra deel heb ik voor hun stukje tekst nog gezet... Stom....

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-02 14:38
loki504 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:26:
Ik zie nu waar de verwarring ontstaat. Mijn extra deel heb ik voor hun stukje tekst nog gezet... Stom....
Ach, het topic is uit mei over een aankoop advies, we zijn nu een half jaar verder, niet echt relevant meer denk ik.

• Ergo
Haha ik heb lekker een 6700k van firebird gekocht. Vertrouwden die 100+ 5 sterren recensies meer.

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04-2025
loki504 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:38:
tevens klopt hun garantie afhandeling natuurlijk ook niet.

Garantie:

Op al onze artikelen is een garantie van toepassing , tenzij anders aangegeven. Indien een artikel binnen deze vermelde garantie termijn defect raakt zullen wij deze omruilen voor een werkend artikel mits deze voorradig is, anders zo snel als het artikel weer voorradig is.

In de volgende gevallen wordt geen garantie verleend:
Artikelen die op de een of andere manier zijn gewijzigd na de verkoop
Artikelen die zijn beschadigd ten gevolge van:
- het niet navolgen van de gebruiksaanwijzing
- het aansluiten op apparatuur waarvoor het niet is bedoeld
- zelf gepoogd het produkt te repareren
- onachtzaamheid of ongeval

Nee hun moeten een werkend product afleveren. En hun verantwoording als er iets mis gaat met vervoeren.
voor 2 euro meer kan je het aangetekend laten verzenden, dan is het tot 500 euro verzekerd.
En met paypal heb je aankoop bescherming

• loki504
marvz0r schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 23:35:
[...]

voor 2 euro meer kan je het aangetekend laten verzenden, dan is het tot 500 euro verzekerd.
En met paypal heb je aankoop bescherming
Het gaat er niet om of hij wel of niet verzekerd is. De winkel is verantwordelijk voor het feit dat je product in goede staat ontvangt. En dat zij dat achter de schermen met de vervoeder gaan regelen is prima. Maar daar moet jij als consument geen last van ondervinden. En direct een nieuwe ontvangen. Zij houden zich niet aan de wet.
Pagina: 1