Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Gaming monitor.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

400,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Geen merkvoorkeuren, gaat mij om welke van de twee beter is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

I7 4790K, GTX970 met 16GB aan ram geheugen.

Welke van de twee monitoren raden jullie aan, wat zal beter zijn?

Speel zelf eigenlijk alleen CSGO.

Help me outtt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinky1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-07-2024
Hi lotfiej,

Zou je niet een beetje willen doorsparen voor een ASUS PG-versie met Nvidia Gsync?
Dit sluit perfect aan bij de GTX970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
BenQ XL2430T Zwart Zal ik kiezen.

Er zit bijna geen verschil tussen de beeldschermen. Deze zal net wat mooiere beeld moeten geven. (is voor het menselijke oog niet merkbaar dit verschil :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:12
Ik kan niet zo snel het type paneel terugvinden van de Asus MG248Q, maar als ik naar de specificaties kijk, zijn die net hetzelfde als de Asus VG248QE. Dat doet me vermoeden dat hetzelfde paneel is gebruikt. Dan zou het gaan om een 24"WS AU Optronics TN Film paneeltje, dat ook door Benq wordt gebruikt in zijn XL2430T.
Dus naar mijn vermoeden zit er geen verschil op het paneel zelf, en zal je eerder moeten kijken naar de aansluitingen, bijkomende opties, uitzicht, gebruiksgemak en eventueel de prijs.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
De 400 was een schatting, het budget is groter. Alleen vraag ik me af in hoeverre het nodig is meer uit te geven voor CSGO alleen. En G-sync word afgeraden met csgo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubixd
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-09 14:06
Ik heb de BenQ XL2430T en ik beveel hem je van harte aan. Out of the box kleuren zijn niet mooi maar als je zelf de settings anders zet is het prachtig beeld. Als er iets met je scherm is (pixel kapot of iets anders) kan je BenQ bellen en sturen ze je gewoon een nieuw scherm. Wat dat betreft heeft Benq wel super service.

Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro

Pagina: 1