Ik vraag me af wat ik van dit bericht moet maken 
Hij staat nu op +2 inzichtvol, daar mag hij van mij ook wel op blijven. Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit een ADSL- kabelloos gebied (zoals ik
) dit een troll vinden. Deze mensen hebben zich er vaak in verdiept en weten dan ook dat er nog lang niet overal Kabel/ADSL is op het moment. En het aanleggen kan in sommige dorpen nog wel langer als 5 jr. duren, als het er ooit komt...
Kan iemand de score van dit artikel misschien even relativeren? Dan weet ik de volgende keer wat ik er mee aan moet
EDIT
Nou vraag ik me af: denkt tweakerbee nu echt dat je bijna in heel Nederland ADSL kunt krijgen, of probeert 'ie reactie's uit te lokken? Hij zal het denk ik wel goed bedoelen (lees ook het onderste stukje) maar ik vind hem toch een beetje tja euh, niet kloppen. De info die hij bovenaan geeft klopt gewoon niet.Met de uitrolling van ADSL komt deze techniek eigenlijk wat te laat. Er zijn in Nederland bijna geen plaatsen waar je geen ADSL kan krijgen. Er is een vrij grote dekkingsgraad hier.
Misschien dat deze techniek nog een toepassing vind in grotere landen als USA en waarschijnlijk wel Australie..Voor Nederland het niet meer waard. IMHO
Hij staat nu op +2 inzichtvol, daar mag hij van mij ook wel op blijven. Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit een ADSL- kabelloos gebied (zoals ik
Kan iemand de score van dit artikel misschien even relativeren? Dan weet ik de volgende keer wat ik er mee aan moet
EDIT