Toon posts:

Wat is dit nou?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af wat ik van dit bericht moet maken :?
Met de uitrolling van ADSL komt deze techniek eigenlijk wat te laat. Er zijn in Nederland bijna geen plaatsen waar je geen ADSL kan krijgen. Er is een vrij grote dekkingsgraad hier.

Misschien dat deze techniek nog een toepassing vind in grotere landen als USA en waarschijnlijk wel Australie..Voor Nederland het niet meer waard. IMHO
Nou vraag ik me af: denkt tweakerbee nu echt dat je bijna in heel Nederland ADSL kunt krijgen, of probeert 'ie reactie's uit te lokken? Hij zal het denk ik wel goed bedoelen (lees ook het onderste stukje) maar ik vind hem toch een beetje tja euh, niet kloppen. De info die hij bovenaan geeft klopt gewoon niet.

Hij staat nu op +2 inzichtvol, daar mag hij van mij ook wel op blijven. Maar ik kan me voorstellen dat mensen uit een ADSL- kabelloos gebied (zoals ik :( ) dit een troll vinden. Deze mensen hebben zich er vaak in verdiept en weten dan ook dat er nog lang niet overal Kabel/ADSL is op het moment. En het aanleggen kan in sommige dorpen nog wel langer als 5 jr. duren, als het er ooit komt...

Kan iemand de score van dit artikel misschien even relativeren? Dan weet ik de volgende keer wat ik er mee aan moet :)

EDIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
...mensen uit een ADSL- kabelloos gebied...
Troll, troll, troll !!! ;)

Nee, serieus, zoals ik de reactie lees, weet ie niet beter. Ik kan me namelijk vrij goed voorstellen dat als je in de stad woont en zelfs keuze hebt tussen kabel en ADSL, dat je dan misschien denkt dat iedereen dat heeft.
Maar zijn reactie is zeker niet inhoudsloos: zo snel als het in Nederland gaat met breedbandinternet, daar kunnen landen als Amerika niet aan tippen. En als ons platteland straks over een aantal jaren met 10 Mbit/s aan het internetten is, dan denk ik dat ze daar nog op 56k modem zitten te werken.

Persoonlijk zou ik de reactie op +2 inzichtvol laten staan en misschien naar +1 inzichtvol modden vanwege de onjuiste informatie. Maar als Femme 'm zo tegenkomt, dan bant ie die gast, dat weet ik zeker. >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem maar niet gemod (was een beetje bevooroordeeld ;) ). Volgens mij staat hij wel goed op 2.

Maar mensen in een gebied met kabel én dan ook nog eens adsl zullen inderdaad wel denken dat dat overal al ligt.
Maar zijn reactie is zeker niet inhoudsloos: zo snel als het in Nederland gaat met breedbandinternet, daar kunnen landen als Amerika niet aan tippen.
Mwoh, the US of A is veel uitgestrekter als NL dus is het daar moeilijker te implementeren. Maar ik kan je nu al vertellen dat het platteland waar ik woon géén 10Mbit verbinding heeft binnen afzienbare tijd. (kabel duurde minimaal 5 jaar :( ).

Maar hij heeft inderdaad wel een punt: dit is in the US/Down Under beter bruikbaar als in NL.

/me is gisteren bij een kennis in Haarlem op bezoek geweest met een kabelverbinding en is sindsdien chagerijnig als 'ie aan het internetten is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
:( Net een heel stukje geschreven, bleek ik het password verkeerd ingevoerd te hebben. En de 'back'-button gaf een geheel leeg formuliertje. :'(

Nou ja, eigenlijk deed m'n reactie er niet zoveel meer toe. Het kwam er op neer dat Tweakerbee het wel niet zo slecht zal hebben bedoeld. En dat de reacties erop wel erg scheef stonden, maar dat maakt nu toch niet meer veel uit, want ze zijn al anderhalve dag geleden gepost...

Het allerbelangrijkste: afgelopen week heb ik Korenwolf voor 't eerst geproefd. :+ :9
Misschien wel het lekkerste witbier, heel lekker in elk geval! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 01:23 schreef dextertje het volgende:
allerbelangrijkste: afgelopen week heb ik Korenwolf voor 't eerst geproefd. :+ :9
Misschien wel het lekkerste witbier, heel lekker in elk geval! :9
Nou, dan heb je het eerder op dan ik... |:(

Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk helemaal niet van witbier houdt, maar ik ben één keer naar de slijterij geweest om het te halen:

Thor: <zoek> <zoek> <zoek>
Vriendelijke meneer: Kan ik u helpen?
Thor: Ik zoek Gulpener Korenwolf; heeft u dat ook op voorraad?
Vriendelijke meneer: Nee, helaas heb ik nu geen Korenwolf. Ik heb wel zo'n 20 andere soorten wit bier...
Thor: Euhm, nee, dank u, het moet korenwolf zijn. Ik kom later nog wel eens terug. Tot ziens.
Vriendelijke meneer: :? :? :?

|:(

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
20 soorten witbier en niet eens Korenwolf?
Schande! :o
Ik vind witbier wel heel lekker als het warm is. Korenwolf smaakt lekker zomers en heeft wat bloesemigs.
Toch maar eens proberen. :) Kun je trouwens al bliksems gooien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Idd een witje is zeer lekker met warm weer :9 schijfje citroen erbij in :9 :9
Zo m'n mod-atv is voorbij :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Laatst online: 11-10 21:18
Hoe een plezierige mod-algemene-tijds-verdrijving :P

* Tha_Snail geeft de voorkeur aan het verslepen van het beeldscherm + toetsenbord + muis, richting buitenshuis. + glaasje(s) fris. M'n computer zelf houdt er niet echt van om in het zonnetje gezet te worden :P
Pagina: 1