Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over de camera op de achterkant van de Samsumg Edge 6. Deze zou heel goed moeten zijn maar ik haal er maar erg magere foto's uit. Wat ik heb ingesteld:

Start: auto
Fotogrootte achter 16M (16.9) 5312x2988

De fotos die ik krijg zijn echter klein van grote en resolutie namelijk:

339 px x 642 px

Kwa cm is dat 11.96 x 22.65 grootte 42 kb

Wat doe ik nu fout? Ik heb de maximale grootte geselecteerd in het menu van de telefoon. Maar het resultaat is klein van formaat en tamelijk korrelig.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:18
Post eens wat voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html ?

Iets zegt met dat je thumbnails zit te bekijken maar mogelijk dat ik dat niet goed inschat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:20:
Wat doe ik nu fout? Ik heb de maximale grootte geselecteerd in het menu van de telefoon. Maar het resultaat is klein van formaat en tamelijk korrelig.
In welke applicatie bekijk je de foto's? En bekijk de foto's ook eens op de computer, de foto's worden altijd opgeslagen in de map DCIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel de fotos naar google photos. Vanuit daar open ik met Photoshop en bekijk de resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:25:
Ik deel de fotos naar google photos. Vanuit daar open ik met Photoshop en bekijk de resolutie
Sluit je Samsung eens gewoon aan met USB-kabel op je PC en kopieer eens wat fotos van de smartphone naar je Desktop.

Zoals ik al eerder zei; iets doet me vermoeden dat je thumbnails zit te bekijken ongeacht of dat via Google, Photoshop of whatever is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Kan best aan google photos liggen. Check daar eens in de instellingen (dus op je tel) of de foto's wel in originele kwaliteit worden geüpload. Ik vermoed namelijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Foto & Video Hardware is niet het juiste topic voor dit soort vragen. Verplaatst naar het Android forum.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:28
google foto's verkleind mogelijk je foto's als je voor onbeperkte opslag kiest.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu al een half uur mijn PC aan de mobiel te koppelen! 10 internet tuturials gelezen...

Samsung chat geprobeerd. Toen ik zei ontevreden te zijn over de kwaliteit van het toestel werd direct de verbinding verbroken. Wat een onbeschoft personeel daar zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tel 088-9090100 van de site gebeld. Bandje moest een ander nummer bellen. Andere nummer 'probeer het later nog eens'. en verbreekt de verbinding.

*Knip*. Ranten op een merk doe je maar ergens anders

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
Ik probeer nu al een half uur mijn PC aan de mobiel te koppelen! 10 internet tuturials gelezen...

Samsung chat geprobeerd. Toen ik zei ontevreden te zijn over de kwaliteit van het toestel werd direct de verbinding verbroken. Wat een onbeschoft personeel daar zeg!
Wat lukt er niet?

Overigens welke kwaliteit heb je ingesteld in Google Photo's auto backup? Ik lees namelijk in de FAQ dat je dit kan instellen. Waarschijnlijk staat de kwaliteit gewoon heel erg laag, waardoor de resolutie verlaagd wordt:
U kunt kiezen uit twee opslaggrootten:

Hoge kwaliteit
Onbeperkte gratis opslag
Gewone camera's: aanbevolen voor telefoons of compact camera's met 16 megapixel (MP) of minder.
Gebruik: geschikt voor afdrukken en delen.
Grootte:foto's en video's van hoge kwaliteit opslaan, terwijl de grootte wordt beperkt..

Origineel
Beperkte gratis opslag: gebruikt opslag in uw Google-account, ongeacht de grootte van uw foto of video. Mijn opslag controleren
Digitale spiegelreflexcamera's: aanbevolen als u foto's met een digitale spiegelreflexcamera maakt en de oorspronkelijke kwaliteit wilt behouden.
Gebruik: aanbevolen voor het afdrukken van grote banners of om uw oorspronkelijke bestanden op te slaan.
Grootte: uw foto's en video's precies zo opslaan als u ze heeft vastgelegd.

Deze instelling wijzigen
Open de Google Foto's-app .
Tik in de linkerbovenhoek op Menu .
Selecteer Instellingen > Back-up en synchronisatie.
Tik op Uploadgrootte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
*Knip*. Niet op de man spelen

[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
Volgens mij is het niet veel moeilijker dan toestel aansluiten, in je meldingenpaneel aangeven dat de usb verbinding gebruikt mag worden voor Media of Foto's. En daarna de foto's bekijken in Windows verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over de kwaliteit van het toestel zelf. ZEER snel beschadigd, slechte kwaliteit geluid, slechte WIFI connectie, scherm krast al als ik erna kijk etc etc etc. Slechte en onbeschofte klantenservice. Daarom ben ik ontevreden over het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:11:
Het gaat over de kwaliteit van het toestel zelf. ZEER snel beschadigd, slechte kwaliteit geluid, slechte WIFI connectie, scherm krast al als ik erna kijk etc etc etc. Slechte en onbeschofte klantenservice. Daarom ben ik ontevreden over het toestel.
Voorlopig kunnen wij hier alleen de kwaliteit van je vragen en handelen beoordelen en die is zeer onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rens br blijkbaar niet. De klantenservice weet het ook niet. Maar je snapt het ligt volgens hun aan mijn usb kabel of poort. Dat is het top niveau daar.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Een beetje raar te gaan klagen zonder dat je eerst zelf wat onderzoek doet om het probleem te isoleren. Wat krijg je bij details te zien bij de foto's in je galerij? Daar staat ook resolutie en grootte.

Met je laatste reactie lijkt dit een soort klaag topic te worden, zonder echte (technische) reden. Daar naast is het ook maar de vraag of jij zelf wel dingen snapt. Als dat niet zo is, dan kan zelfs de beste klantenservice niets, tenzij ze naast je staan in de zelfde ruimte.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
*Knip* Maak een TR aan als je het er niet mee eens bent

[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:29 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*Knip*. Doe eens lief!

[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Laatst online: 07:37

Daniel36

vernieuwde formule

*Knip*

[ Voor 95% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

*Knip*. Negeer dit soort reacties en maak een TR aan

[ Voor 39% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:32 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
*knip*. Maak een TR aan als je het er niet mee eens bent

[ Voor 43% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

*knip*. Maak ook jij een TR aan de volgende keer?

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens door. De replies zijn net zo erg als de gebrekkige vraagstelling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Er zijn diverse manieren om je foto's hier te laten tonen, ook zonder dat je je toestel aansluit op je pc. Je kunt bijv. een paar foto's naar jezelf mailen en daarna uploaden op bijv. imgur, of je kunt hem rechtstreeks hosten op imgur of een andere hosting site en daarna de links hier neer zetten.

Als je een paar foto's hier laat zien, kunnen we wellicht iets meer zeggen over de kwaliteit en wat er mis zou kunnen zijn.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Modbreak:Een hoop reacties opgeschoond. Zou iedereen in het vervolg gewoon een TR kunnen aanmaken i.p.v. in te gaan op elkaar

Topic wordt bij deze gesloten. Mocht de OP in de toekomst nog meer vragen hebben, dan mag die mij een PM sturen en zal ik het topic heropenen, mits het dan niet weer zo uit de hand loopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.