Toon posts:

MSN op Netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een netwerk van 2 pc's met Wanadoo Cable. Op beide pc's zit al internet, icq en ik we kunnen op elkaars pc. Maar het probleem is dat op de client PC MSN niet wil draaien. In beide pc's zit een netwerk kaart en daartussen een UTP kabel.

Als ik op de andere PC een account van MSN heb aanstaan en log met dezelfde account in op de andere PC krijg ik wel een melding dat de account op een andere pc wordt gebruikt maar, hij blijft alleen maar connecten en gaat niet online.

T.i.a

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

volgens mij kan dat ook niet :)

\o/

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan ook niet 2x op je account inloggen om veiligsredenen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het ook beetje verkeerd uitgelegd, wat ik ermee bedoelde is dat de andere pc dan wel ziet dat op de andere pc de account gaat worden gebruikt maar dat ie niet online kan komen. Ik snap ookwel dat ie 2 accounts niet tegelijk kan doen |:(

Kortom op de cleint pc komt MSN niet online

Verwijderd

welke proxy/router software gebruik je?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoe heb je het geshared?
via sygate? Want dan moet je denk ik een nieuw apprule.cfg hebben, of zelf editen.

Misschien dat msn een limiet heeft op het aantal connecties per ip.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

open iig ff poort 1863 TCP

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sygate voor het sharen van i-net. En heb een dynamisch IP dus daar ligt het denk ik ook niet aan...

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Download deze msn.cfg file even en importeer die in Sygate 4.
Dan zou MSN moeten werken (zelfs met file transfers!! Heb em zelf gemaakt, gebasseerd op het origineel van Sygate zelf)
Als je Sygate 3.1 of lager gebruikt moet je de inhoud van msn.cfg in je apprule.cfg bestandje plaatsen.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 20:35 schreef gillesdegrote het volgende:
open iig ff poort 1863 TCP
En voor de overige poorten kun je een kijkje nemen in het in aanbouw zijnde poortmappingsverhaal voor de NT FAQ.

http://negotiator.xs2chat.nl/nt

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:34
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleempje, maar dan onder WinProxy (een oudere versie)
Pagina: 1