Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kortom; De wifi doet het niet op mijn telefoon en het modem is niet het probleem.

Vanuit het niets besloot mijn wifi niet meer te werken, heel af en toe heb ik voor 5 seconden internet en krijg ik wat bercihten binnen en dan valt hij er weer uit. Hij wil vaak wel verbinden met het netwerk maar vaak krijg ik dan het bericht: "internet unavailable for (netwerk naam)".
Soms weigert mijn telefoon helemaal om met het netwerk te verbinden.

Heb al een software reset geprobeerd en heb het netwerk ook een paar keer opnieuw ingesteld, zowel automatisch als handmatig, met en zonder proxy/vpn en met verschillende IP adressen.

Dit is ook het geval met openbare netwerken en eigenlijk alle netwerken die ik probeer.
Andere apparaten doen het wel op mijn eigen modem.

Telefoon is LG G3 met Android 6.0

Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem is, hulp zou ik zeer op prijs stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 11:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
als een reset niet werkt dan is ie stuk, heb je nog garantie? dan terug sturen, anders kijken of het rendabel is om te repareren..

wellicht nog de moeite om te checken of je wel bereik hebt heel dicht bij een wifi punt, dan zou het kunnen zijn dat je antenne los zit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:51:
als een reset niet werkt dan is ie stuk, heb je nog garantie? dan terug sturen, anders kijken of het rendabel is om te repareren..

wellicht nog de moeite om te checken of je wel bereik hebt heel dicht bij een wifi punt, dan zou het kunnen zijn dat je antenne los zit
Garantie heb ik niet meer.
Heel dichtbij doet hij het ook niet, maar ik heb net een nieuwe error gekregen die zegt dat het aan het modem moet liggen, wat nogal raar is omdat andere telefoons en laptops het wel doen op dit modem. https://i.sli.mg/lSC5ne.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:45:
Heb al een software reset geprobeerd
  • Bedoel je met een software reset een reset naar fabrieksinstellingen?
  • Heb je de laatste firmware versie erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:14:
[...]
  • Bedoel je met een software reset een reset naar fabrieksinstellingen?
  • Heb je de laatste firmware versie erop staan?
Fabrieksinstellingen ja, laatste firmware staat erop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:30:
[...]

Fabrieksinstellingen ja, laatste firmware staat erop
Dan ben ik ook bang dat het een hardware probleem is. Misschien kun je hem laten onderzoeken bij een van de vele bedrijfjes. Zo'n onderzoek kost vaak iets van 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:20

P_Tingen

omdat het KAN

Probeer eens op een ander wifi. Hiermee kun je uitsluiten dat het aan je eigen modem ligt.

Edit: lees net dat je het op andere netwerken ook al geprobeerd hebt. Lijkt wel erg op 'stuk' dan :-(

[ Voor 37% gewijzigd door P_Tingen op 20-05-2016 11:32 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1