Crucial
| I've got permission to color outside the lines |
ik heb nog nooit problemen gehad met goedkopie geheugen, maar de meeste GoTters hier vinden het volgens mij vertandiger om een A-merk geheugen te kopen, en ik neem aan dat dat niet voor niks is ..
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
je kan zoveel gekloot krijgen wanneer je een onbekend merk erin zet, en de ervaring leert dat pc's met A-merk geheugen gewoon veel en veel minder foutmeldingen geven
ik heb zelf een aantal jaren bij een computerbedrijf gewerkt en je ziet aan het aantal pc's wat terugkomt voor reparatie of ze op dat moment vooral A-merk (infinion, kingston, hyundai) of B-merk geheugen verkopen
voor mobo's geld overigens hetzelfde verhaal
ik heb zelf een aantal jaren bij een computerbedrijf gewerkt en je ziet aan het aantal pc's wat terugkomt voor reparatie of ze op dat moment vooral A-merk (infinion, kingston, hyundai) of B-merk geheugen verkopen
voor mobo's geld overigens hetzelfde verhaal
Dat zijn alleen chips en niet het geheugenmerkOp zondag 24 juni 2001 20:29 schreef ZeroX15 het volgende:
hyundai
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Ach, je weet welke ik bedoelOp zondag 24 juni 2001 20:32 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Dat zijn alleen chips en niet het geheugenmerk
De 3 hierboven vatten het wel ongeveer samen 
edit:
Ik was ff weg tussen het typen en het drukken van het verstuur knopje
dus mijn berichtje klopt niet echt meer
Ik was ff weg tussen het typen en het drukken van het verstuur knopje
Als je DDR wil hebben moet je voor gaan Crucial, die zijn vet over te clokkenOp zondag 24 juni 2001 20:34 schreef -KOD- het volgende:
Corsair is uit meerdere testen gebleken het snelste te zijn, plus vet te clocken
Helemaal meeeensOp zondag 24 juni 2001 20:55 schreef ruubruub het volgende:
[..]
Als je DDR wil hebben moet je voor gaan Crucial, die zijn vet over te clokken
| I've got permission to color outside the lines |
PQI PC166 geheugen, niet duur en met een mooie blauwe heatspreader!
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik heb wat leuke infineon reepjes op 150 Mhz draaien. Dat vind ik persoonlijk wel snel.
Het draait overigens zo stabiel als een goed gebouwd huis!
Het draait overigens zo stabiel als een goed gebouwd huis!
Dane Elec en Kingston
Zijn de enige 2 merken die in mijn pc komen
Zijn de enige 2 merken die in mijn pc komen
Ah, net te laat. Ik miste Dane-Elec al in het rijtje. 150Mhz op cas 2
Transcend, niet snel maar wel levenslang garantie
dat is dan de cas2 versie van dane elec, of gewoon de normale? Of is er maar één type dan elec geheugen?Op zondag 24 juni 2001 21:43 schreef EraZor het volgende:
Ah, net te laat. Ik miste Dane-Elec al in het rijtje. 150Mhz op cas 2
Tonicom PC166
nogal slecht te krijgen in nl...
Verwijderd
hey die heb ikOp maandag 25 juni 2001 08:03 schreef Ritch het volgende:
Tonicom PC166
volgens mij een japans/koreaans chippie
Speed levert ze
koop gewoon noname, dan kan je ipv 128 mb voor dezelfde prijs 256 mb kopen. alles veel sneller dan 128 mb van een a-merk.
tenzij je veel overklokt, als je 140 mhz geheugen nodig hebt wordt dat lastig met veel nonames.
tenzij je veel overklokt, als je 140 mhz geheugen nodig hebt wordt dat lastig met veel nonames.
Ik heb alleen maar kingston, en dat heb ik al op 170mhz gezien...
PQI redelijke prijs en stabiel
Do as I say, don't do as I do.
Dane elec is gewoon een naam. De chips kunnen van Samsung, Hyundai en Infinion zijn. Die pleuren ze op een plankie en zetten er Dane Elec op.Op maandag 25 juni 2001 09:22 schreef Hitpoint het volgende:
Zelf heb ik Dane Elec. 256MB PC133. Die bevalt me goed
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Toch alleen 128 mtjes?Op maandag 25 juni 2001 09:40 schreef Bart-01 het volgende:
PQI redelijke prijs en stabiel
Heb mijn 2x128MB (1x Toshiba chips 1x Vigor?) ingeruild voor 3x 256MB Kingston en geloof het of niet maar de blauwe schermen zijn echt stukken minder, alleen dingen wat ik zelf nog forseer of door een bug op mijn mobo, maar niks wat ik eventueel aan geheugen kan wijten. Echt goed spul dat Kingston en niet duur meer!
Hebben ook 256 MB (in iedergeval in DDR)Toch alleen 128 mtjes?
Do as I say, don't do as I do.
Pagina: 1