We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Gewoon uitgeven wat je kan uitgeven en hopen dat het goedgaat.
Ik vond er geen hol aan ieg. Ik verw8e ook een intro ala armada, maar helaas, knudde filmpje.
Tis toch wel waar dat je dan de dominion kon spelen of is dat maar in bepaalde levels?
[Edit mode]
Anders wacht ik wel Star Trek Borg Assimilator. Lijkt me dan een stuk beter
[/Edit mode]
We are the Borg,
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
dikzak
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Ook handig als je DS9 moet aanvallen. Die gasten waren veelste enthousiast met het verkopen van he spel dat ze vergeten waren om zelf het spel te testen !! }:0Op maandag 25 juni 2001 15:14 schreef mrdata het volgende:
ja maar er zitten nog steeds behoorlijk wat fouten in..in een missie waar je Deep Space 9 moet aanvallen in multiplayer hebben ze in plaats van de bugs te fixen DS9 zelf er maar uit gehaald
dikzak
Verwijderd
Sta te wachten op Dominion wars te kopen (omdat ik een startrek fan ben)
Idd... ik dacht in het begin nog van: Leuk, de originele DS9 trailer. Nee hoor, een of ander namaak filmpje met muziek die totaal niet ST leek... bagger eigenlijk...JeanLucPicard schreef:
Ik verw8e ook een intro ala armada, maar helaas, knudde filmpje.
PS: Wil je hem spelen, zoek dan een rip, je bent er in no time doorheen
If nothing is written below, I was the last to reply...
dikzak
Nou wat ik ervan heb gezien, kwa screenshots, ziet het er wel leuk uit. Maar ik moet nog afwachten hoe het uiteindelijke product er uit ziet.Wat denken jullie dan van Star Trek Bridge Commander die in september uitkomt. Daar heb ik hoge verwachtingen van.
Heb vandaag ST DW gespeeld, geleend
Oh, weet iemand wie dit is:

Ik vond 'm tussen die screenshots
We are the Borg,
Verwijderd
Waren er geen skirmish missies bij of waren het alleen de 20 missies?
Ik dacht dat de patch paar bugs had weggewerkt.Is hij dan nog buggy?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
ZeeeekerOp maandag 25 juni 2001 22:36 schreef Chello200 het volgende:
Wat denken jullie dan van Star Trek Bridge Commander die in september uitkomt. Daar heb ik hoge verwachtingen van.