Geen EU app Apptivity Barnyard, is er nog iets aan te doen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 19:23
Voor de geboorte van onze zoon ongeveer negen maanden geleden hebben we deze boerderij kado gekregen. Na een paar maanden (bewaard om met Sinterklaas te geven) uitgepakt en alle onderdelen waren aanwezig en zagen er goed uit hebben we de verpakking weggegooid.

Bij die speelgoed hoort ook nog deze app. Echter deze is niet te krijgen met een Nederlands account. Hierover naar Matell gebeld waar ze me dat dus vertelde en ook dat ze geen plannen hadden om deze in de Nederlandse Appstore te gaan plaatsen ivm een of andere geldkwestie.
Volgens Matell had het Kruidvat dit speelgoed via een andere route dan van Matell dit geïmporteerd en dus werd ik daarna toe doorverwezen. Kruidvat had geen idee waar ik het over had en het speelgoed stond ook niet in hun database.

Er is een work-around door het gebruik van een extra Amerikaans account. Dit heeft echter niet mijn voorkeur, maar ik zie momenteel nog geen andere oplossing.

Is er dus nog iets aan te doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:48
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 18:09
Zodra ik de link open vraagt de Appstore meteen om van winkel te wisselen. Apart account aanmaken is niet eens nodig. Je kan de app gewoon downloaden met je Nederlandse Apple id. Daarna terug switchen naar de NL store.

[ Voor 7% gewijzigd door Clavis op 20-05-2016 13:24 ]