Aankoopadvies monitor tussen 2 type Iiyama

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-02 22:39
Goedenavond,

Ik ben al enige tijd bezig met het zoeken naar een andere monitor. Op dit moment heb ik een Samsung Syncmaster S24B150. Echter zou ik graag van een 23,6 naar een 27 inch willen. Daarbij wil ik een betere resolutie aangezien de Samsung geen HDMI kabel aansluiting heeft.

Ik heb mij al verdiept in diverse monitoren en ik had een keuze gemaakt:
Iiyama G-Master GB2788HS-B1

Echter kom ik deze ook nog tegen die mij hetzelfde lijkt?
Iiyama GB2773HS-GB2 Zwart

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee? Voor de duidelijkheid, ik speel met een GTX Titan en kan dus niet gebruik maken van FreeSync. Mijn computer setup is:
I7-4770
EVGA GTX Titan 6gb Black edition
16gb RAM
Sniper B1 moederbord.

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:25
http://tweakers.net/pricewatch/compare/467955;408838;318371/

Hier zie je al de basis verschillen(had je zelf ook kunnen vinden). Tevens is de resolutie het zelfde. HDMI is alleen een manier van aansluiten. Maar dvi-d aansluiting is ook prima.

Maar voornamelijk wat ga je er mee doen. Dat is wat ik in het hele verhaaltje mis.

Het verschil zal voornamelijk kantelbaar zijn en audiojack 3,5mm en een iets andere rand.

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-02 22:39
Ik had hem al vergeleken inderdaad, maar ik zag nauwelijks tot geen verschillen. In ieder geval geen verschillen waarvan ik dacht: is dat noemenswaardig? Vandaar de vraag.

Ik wil graag met een betere resolutie hebben voor het gamen. Net alles even wat scherper en beter dan mijn huidige monitor. Daarbij vind ik de kijkhoek van de Samsung erg vervelend.

Het liefst had ik wat mooiere kleuren maar ik zie dat ik dan erg veel inlever op reactietijden. Ben dan bang dat ik last krijg van ghosting.