Toon posts:

Obsidian heeft de crew per direct verlaten!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• havana
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 20-10 10:14
Helaas bereikte de crew vandaag het bericht dat Global Mod obsidian per direct de crew verlaat.

obsidian is het niet eens met het beleid achter GoT en stapt daarom op. De crew betreurt dit, maar respecteert zijn besluit en bedankt hem hartelijk en oprecht voor bewezen diensten.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Inmiddels heb ik ook al een aantal mailtjes + icq'tjes mogen ontvangen met de vraag om meer informatie. Veel vragen over de oorzaak, wat is er precies gebeurt, en zijn we op zoek naar een vervanger? Even mijn quote uit [LA] ;)
Op dit moment wil ik er niet verder op in gaan wat betreft het hoe, wat, en waarom. In het mededelingen forum is een bericht geplaatst met informatie:
Obsidian heeft de crew per direct verlaten! . Op dit moment zijn er geen openbare vacatures m.a.w. we zijn niet op zoek naar een vervanger (Obsidian was ook niet gekoppeld aan een specifiek forum oid.).
We betreuren de situatie ten zeerste, Obsidian was een goede mod. & collega.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee