Sinds een paar dagen heb ik om de zoveel tijd, volledig willekeurig, ineens even een paar minuten geen internet meer op mijn desktop. Laptops en telefoons hebben er geen last van.
De desktop heeft een kabel lopen naar een TP-Link Wifi extender die het signaal dus draadloos ontvangt.
Verbinding is 5 streepjes en als het werkt, dan werkt het ook prima. (ping 5ms en haalt maximale download en upload snelheid).
Ik heb geen idee waarom het ineens is begonnen en wat er aan de hand kan zijn.
Wat ik wel weet is dat het aan de TP-Link ligt. Ik heb hem al eens gereset, stroom eraf gehaald, etc.
Ik heb mijn DNS cache geflushed, browser historie en cookies gecleaned, etc.
Heb ook de router gereset zodat hij naar een ander kanaal kan switchen.
Op het moment dat het internet weg valt heeft de TP link ook niet meer alle lampjes knipperend zoals het hoort.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik nog kan proberen?
De desktop heeft een kabel lopen naar een TP-Link Wifi extender die het signaal dus draadloos ontvangt.
Verbinding is 5 streepjes en als het werkt, dan werkt het ook prima. (ping 5ms en haalt maximale download en upload snelheid).
Ik heb geen idee waarom het ineens is begonnen en wat er aan de hand kan zijn.
Wat ik wel weet is dat het aan de TP-Link ligt. Ik heb hem al eens gereset, stroom eraf gehaald, etc.
Ik heb mijn DNS cache geflushed, browser historie en cookies gecleaned, etc.
Heb ook de router gereset zodat hij naar een ander kanaal kan switchen.
Op het moment dat het internet weg valt heeft de TP link ook niet meer alle lampjes knipperend zoals het hoort.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik nog kan proberen?