Startprobleem met mijn Pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-08 08:39
ik heb een probleem met mijn PC.

Mijn pc staat meestal dag en nacht aan.

Nu heb ik hem vanochtend uitgezet omdat ze een nieuwe elektriciteitsmeter zouden plaatsen, dit is echter niet gebeurd.

Na mijn werkdag wilde ik mijn pc aanzetten, dan hoor je hem opstarten, maar......... het scherm blijft zwart(zoekend naar digitaal ontvangst), mijn muislampje (onderop) brandt niet en mijn toetsenbord reageert ook niet.

Dus wat kan ik doen een harde reset (aanknop 5 seconden inhouden) en weer opnieuw proberen. dit heb ik nu echter al 30 keer gedaan met deze keer geen resultaat.

Wat zou dit kunnen zijn????. moederbord probleem????

Dit probleem heb ik wel eens vaker gehad. en na veel klooien, kabeltje erin, kabeltje eruit enz. deed mijn pc het weer.

HELP........
Pc is stofvrij en hij is niet warm

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
volgend probleem is erbij gekomen... Pc start op, je hoort hem aangaan en het geluid neemt helemaal af en schakelt weer vanzelf uit, vervolgend gaat hij naar 3 seconden weer opstarten, dit blijft zich herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heb je je onboard videokaart al geprobeerd?
Opstarten met alleen het broodnodige (geheugen en cpu uiteraard), werkt het dan wel?
Wat heb je al geprobeerd naast heel veel rebooten?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman75
ondertussen ben ik naar een hobbyist geweest, interne videokaart werkt ook niet, dan ook geen beeld.
met 1 geheugenstrip eruit blijft pc actief, dan nog steeds geen beeld. mijn en ook zijn vermoeden is een kapotte moederbord. ik heb een MSI Z77A-GD55. aangezien die niet meer te verkrijgen is wat is dan een goed alternatief, waarbij allles wat ik heb er ook in past.