Hosting voor domein met alleen mail forwards

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvhooft
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:04
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe hosting provider voor mijn domein. Het enige wat ik er mee wil doen is een dertigtal email forwards maken.

Bij welke hosting provider kan ik dan het best zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Welke heb je zelf al gevonden ? en waarom voldeden deze niet ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvhooft
Heb bij Strato gekeken (weet ook niet waarom) en aangevraagd om hier mijn domein naar toe te verhuizen.
Toen mijn domein live was kwam ik er achter dat je niet (makkelijk) email forwards aan kunt maken met verschillende adressen. Je kunt wel forwarden vanaf je mailbox, maar volgens mij niet een lijst met willekeurige forwards aanmaken.
Hierover vraag gesteld, maar nog geen antwoord.

Vraag me nu af of dit wel de juiste partij voor mij is. Op hun site stond dat email forwarding werd ondersteund, maar niet hoe dat precies is elkaar zit.

Ik wil trouwens weg bij mijn huidige provider omdat die laatste tijd elke geblockt wordt door MS en er dan mails bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wording
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Je kunt mailgun gebruiken, tot 10k mails per maand (daarna moet je wat betalen.) Bij de routes kun je zelf forwards maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als je bijv veel spam (per ongeluk) ontvangt en die continu doorstuurt naar MS met ej servertje kun je er op wachten dat ms je servertje gaat blokkeren. Ik ben vanuit die gedachten ook veel meer voorstander van mail fetching door de bestemmingserver

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvhooft
Het is niet "mijn" servertje, maar staat bij een kleine provider. Krijg (gelukkig) bijna spam, dus dat is het probleem niet.
Hoop dat er iemand hier me de goede richting op kan sturen zodat mijn mail weer snel online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:59
Er zijn zat bedrijven die dit ondersteunen, dus dit zou niet het probleem zijn lijkt me.
Pagina: 1