Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dvd brander laptop

Pagina: 1
Acties:

• sjenggie
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-05-2016
Hallo ik heb een probleem.
Gisteren heb ik de dvdbrander van mijn asus laptop verwisseld.
Als ik er een cd of dvd in doe zie je in de verkenner wel dvd of cd staan maar niet de grootte ervan bv 700mb.
Dus bij het branden van een cd met nero express gaat het niet lukken want nero ziet de grootte van de cd niet.
Typisch want als ik de laptop opnieuw opstart ziet hij de grootte vd cd wel en kan ik ook 1 keer branden en daarna is het weer hetzelfde als ervoor.
Kan iemand me helpen met dit probleem
Alvast bedankt

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 20:01
Meestal wil dit zeggen dat de brander de cd niet goed kan lezen. Dit kan komen door de brander zelf (vervuilde of minder goede lens), maar het kan ook zijn dat de cd's een slechte kwaliteit/ dan wel beschadigd zijn. Probeer het eens met een ander merk cd.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat is de foutmelding die je krijgt van Nero? Werken andere discs wel goed, die je eerder gebrand hebt? Maw: heb je er alleen last van met die specifieke disk of enkel het merk / type CD, etcetera?

Over welk merk / type brander gaat het precies?

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 19:42 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Misschien moet je binnen je apparatenlijst, alle aanwezige opticals (ook de oude die zichtbaar worden als je die instelling selecteert), gewoonweg eens verwijderen, en daarna laten zoeken naar gewijzigde hardware. Gevolgd door een reboot.

Testing, one, two ...

• sjenggie
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-05-2016
Ik heb al andere dvd geprobeerd . In app beheer dvd verwijderd en in nero werken geen ander discs want nero ziet wel een schijf maar zonder Grootte bv 700mb. niets helpt.
Het werkt wel als de cd die er in zit bij het opnieuw opstarten dan wordt de grootte wel 1 keer gezien en kan ik ook branden maar daarna niet meer. Draai op w 10 pro.
Reeds gebrande cd en dvd speelt hij wel af.

[ Voor 8% gewijzigd door sjenggie op 17-05-2016 20:10 ]