Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-02-2024
Hallo!

Ik ben geïnteresseerd in de HP Envy 13-d022nd, maar om 1 of andere reden kan ik hem alleen te koop vinden op de Nederlandse website van HP. Ik woon namelijk in België en HP België heeft geen webshop... Verder vind ik deze laptop nergens anders (bol.com, Coolblue, ...). Heeft er iemand een idee hoe dit komt? Het lijkt mij toch een top laptop qua specificaties voor maar €999 op de Nederlandse HP website, met nog eens €100 korting voor studenten.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:18
Ik zou HP eens bellen, de prijs is inmiddels aardig gedaald naar 849 euro (en nog korting mogelijk, iig al de code die ze zelf aangeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
jongetje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:15:
Ik zou HP eens bellen, de prijs is inmiddels aardig gedaald naar 849 euro (en nog korting mogelijk, iig al de code die ze zelf aangeven).
Ik heb zelfs de prijs kunnen laten zakken naar €764,09 met een kortingscode die ik online vond :p Het enige probleem is dat ik in België woon en ze niet naar België verzenden... En spijtig genoeg heeft HP België geen webshop |:(
Ik snap ook gewoon niet waarom dit model nergens anders te koop is. De d021nd is wel op verschillende plaatsen te koop, zoals Coolblue en bol.com, en nochtans is het enige verschil met de d022nd dat deze laatste een i7 processor heeft in plaats van i5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-07 18:53
Mocht je de code willen delen, dan houd ik mij aanbevolen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdvaxel
dtune_stefan schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:46:
Mocht je de code willen delen, dan houd ik mij aanbevolen :-)
MRORDER05 voor 10% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je een enorm belangrijke reden om daadwerkelijk de i7 te gaan gebruiken? Niet dat ik je van je hele correcte/specifieke zoektocht af wil helpen maar ik heb zelf een i7 in mijn laptop en ondanks dat ik 'm regelmatig zwaaaar gebruik, zie ik de meerprijs er niet aan af ten opzichte van mijn tragere i5 in mijn huis-PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:55:
Heb je een enorm belangrijke reden om daadwerkelijk de i7 te gaan gebruiken? Niet dat ik je van je hele correcte/specifieke zoektocht af wil helpen maar ik heb zelf een i7 in mijn laptop en ondanks dat ik 'm regelmatig zwaaaar gebruik, zie ik de meerprijs er niet aan af ten opzichte van mijn tragere i5 in mijn huis-PC.
Ik heb liever een i7 omdat ik regelmatig zware programma's moet laten draaien voor school :) en zeker met al die kortingen vind ik 'm goedkoop geworden voor wat er allemaal in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

vdvaxel schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:58:
[...]

Ik heb liever een i7 omdat ik regelmatig zware programma's moet laten draaien voor school :) en zeker met al die kortingen vind ik 'm goedkoop geworden voor wat er allemaal in zit :+
Valide reden! Dan zou ik inderdaad de 022 proberen te kopen/regelen ergens. Geen idee of je familie/vrienden in NL hebt? Op hun naam bestellen en bezorgen via Dell.nl? En bij eventuele garantie-issues de laptop even terug over de grens smokkelen? >:)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:59:
[...]

Valide reden! Dan zou ik inderdaad de 022 proberen te kopen/regelen ergens. Geen idee of je familie/vrienden in NL hebt? Op hun naam bestellen en bezorgen via Dell.nl? En bij eventuele garantie-issues de laptop even terug over de grens smokkelen? >:)
Spijtig genoeg niet :( Ik snap niet waarom HP deze laptop niet op andere plaatsen aanbiedt. Met alle andere modellen doen ze dat wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-07 18:53
vdvaxel schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:52:
[...]

MRORDER05 voor 10% korting :)
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:18
Of je kunt "HP_QUEST" gebruiken voor 70 euro korting.
Pagina: 1