Realtek Hd Audio Manager denkt dat een apparaat ingeplugd is

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• essentials9002
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09-2021
Realtek HD Audio Manager verschijnt zomaar in beeld, terwijl ik met iets bezig ben. Dan wordt er gevraagd wat ik in mijn PC heb gestopt. De opties zijn bijvoorbeeld koptelefoon of speakers. Maar ik heb, als dat gebeurt geen speakers/koptelefoon of wat dan ook in mijn pc gestopt. 30 seconden later staat er onderaan dat het apparaat eruit gehaald is. Als ik dan bezig ben met een game ofzo, dan verschijnt de pop-up en dat stoort mij. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Alle reacties

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58

Nemesizz

Untouchable

Even van uitgaande dat de interface nog hetzelfde is als bij mijn Realtek HD Audio, open de manager > staat als het goed is rechts onder een (moer)sleutel voor options , en daar kun je 2 dingen aanvinken, meldingen uitschakelen en automatische detectie uitschakelen.

• essentials9002
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-09-2021
Nemesizz schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:04:
Even van uitgaande dat de interface nog hetzelfde is als bij mijn Realtek HD Audio, open de manager > staat als het goed is rechts onder een (moer)sleutel voor options , en daar kun je 2 dingen aanvinken, meldingen uitschakelen en automatische detectie uitschakelen.
Bedankt, dit zou het wel opgelost moeten hebben. Als het probleem alsnog terugkomt (wat ik niet verwacht) dan post ik het wel.