Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sije99
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-12-2021
Hallo allemaal 8) ,

In december 2015 kocht ik mijn trots de LG g4! Helaas na een paar maanden van gebruik waren de knoppen [aan de achterkant] defect.
Dus ik 11 april 2016 naar BCC toegegaan en ter repartitie aangeboden.
Na 3 weken besloot ik BCC te bellen wat de status van de reparatie was. Ik kreeg toen een redelijk chagrijnige vrouw aan de lijn die zei:
We kunnen er niets aan doen het is nog binnen de termijn. :(
Ik besloot LG te bellen daar hielpen ze me.
Eerst werd het toestel getraceerd. Probleem was dat die klungels naar een verkeerd reparatie bedrijf hadden opgestuurd. Na 4 weken werd er naar een referentienummer gevraagd. Die had ik niet op de bon. Dus die moest LG via BCC opvragen.
Na 5 weken [nu] werd er "'waterschade" geconstateerd. ze zouden me een email hebben gestuurd. Maar tot nu toe heb ik die nog steeds niet ontvangen. Dus LG gaat daar weer achteraan. [Dit gaat denk ik nog weken duren :O :( ]

Dus:

- Als je een smartphone bij BCC koopt dan moet je rekening houden met een tijd van 4 a 7 weken [kan eerder als je VEEL geluk hebt]

- Geloof niet snel in het 'waterschade" verhaal

- Mijn reserve mobiel is LETTERLIJK een ramp! zorg voor goede reserve mobiel.

- Overweeg bij problemen met toestel. om je product in reparatie te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
En wat is nu je doel van dit verhaal ?

Beetje ranten dat jouw specifieke reparatie van een LG toestel gekocht bij BCC een paar weken duurt, je zo te lezen een leentoestel krijgt (?) en mogelijk dat er vloeistof schade als diagnose kan worden gesteld ?

Zover is dit geen uitzonderlijk verhaal die al helemaal niets met het topic Android te maken heeft....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Op Tweakers hebben ze dit:

http://tweakers.net/shopreview/251/bcc/overzicht/

Vreemd genoeg niet snel vindbaar, maar daar kan je je verhaal beter kwijt dan hier

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
GoT is niet bedoeld voor dit soort 'rant topics'. Gaat dus dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.