Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij is voor een vriend. Hem kennende zal hij er vooral op gaan gamen. Ik help hem hier gewoon mee om hem een idee te geven, daarom heb ik deze pc samen gesteld. Ik vroeg me alleen af of jullie er nog wat aan zouden veranderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs is zo'n €800,-. Ik zit er nu wat over, maar verder erover mag eigenlijk niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wel randapparatuur, dus daar hoeven we niets voor te doen. Verder is er niets om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een pc waar je mee kunt gamen. Vooral MineCraft, maar ook af en toe andere spellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft de procesoor graag van Intel. En de videokaart met een Nvidea chip. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De thema-kleur wil hij graag blauw-wit hebben. Verder haalt het niet echt uit.
Ga je overklokken?
Nee, nu nog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst heb ik dat jullie zeggen wat jullie anders kunnen doen, zodat ik weet of ik het een beetje goed heb gedaan. Bovendien zou het handig zijn als jullie een beetje de prijs zouden kunnen terug brengen, maar de videokaart mag in ieder geval niet minder worden. En gewoon feedback wat jullie anders zouden doen.
Het volgende heb ik zelf samengesteld:
Hij is voor een vriend. Hem kennende zal hij er vooral op gaan gamen. Ik help hem hier gewoon mee om hem een idee te geven, daarom heb ik deze pc samen gesteld. Ik vroeg me alleen af of jullie er nog wat aan zouden veranderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximumprijs is zo'n €800,-. Ik zit er nu wat over, maar verder erover mag eigenlijk niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wel randapparatuur, dus daar hoeven we niets voor te doen. Verder is er niets om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een pc waar je mee kunt gamen. Vooral MineCraft, maar ook af en toe andere spellen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij heeft de procesoor graag van Intel. En de videokaart met een Nvidea chip. Verder geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De thema-kleur wil hij graag blauw-wit hebben. Verder haalt het niet echt uit.
Ga je overklokken?
Nee, nu nog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst heb ik dat jullie zeggen wat jullie anders kunnen doen, zodat ik weet of ik het een beetje goed heb gedaan. Bovendien zou het handig zijn als jullie een beetje de prijs zouden kunnen terug brengen, maar de videokaart mag in ieder geval niet minder worden. En gewoon feedback wat jullie anders zouden doen.
Het volgende heb ik zelf samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 223,- | € 223,- |
1 | ASRock B150M Pro4S/D3 | € 56,57 | € 56,57 |
1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
1 | NZXT S340 Wit | € 60,95 | € 60,95 |
2 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10F/8 | € 29,95 | € 59,90 |
1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 69,04 | € 69,04 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 830,41 |
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.