Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple toetsenbord kortsluiting op letter?

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:05
Sinds vanmiddag, wanneer er eerder vandaag wat water over mijn toetsenbord heen ging, heb ik last van de letter e. Deze letter stopte ineens met reageren maar het contact lijkt wel te werken..

Als ik het toetsenbord eruit haal en er weer insteek krijg ik als input na 1s een e en bij Apple krijg je als je de e langer ingedrukt het topmenuutje te zien voor een accent bijvoorbeeld. Dit menu komt dan ook tevoorschijn.

Ik heb net met de fohn even geblazen maar het werkt nog niet echt. Ik kan ook verder niet echt lekker onder de toets komen.

Misschien in de vriezer ofzo? Het lijkt er dus op dat de contacten constant verbinding maken waardoor het toetsenbord constant de e in lijkt te drukken. Al kan ik verder prima de andere letters gebruiker zonder dat de e er elke keer tussengeforceerd wordt...

Iemand tips?

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
in de vriezer heb je niet veel aan natuurlijk. als je hem er weer uit haalt en een kwartiertje gebruikt smelt alles weer ;)

• orange.x
True dat :) Maar bevroren water zet uit en misschien verplaatst et dan net naar de goede plek ofzo :)

Las net iets over verticaal laten rusten.. Moeten maar even geduld hebben dan. Zo gek ook dat het slechts 1 letter is want er lagen op meer toetsen wat water en het is me wel vaker overkomen zonder ooit effect te hebben en deze keer vond ik het niet meer dan het was. Had hem dnek ik gelijk ff op de kop moeten leggen.

Naja! Maar even aankijken :)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
orange.x schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:36:
True dat :) Maar bevroren water zet uit en misschien verplaatst et dan net naar de goede plek ofzo :)

Las net iets over verticaal laten rusten.. Moeten maar even geduld hebben dan. Zo gek ook dat het slechts 1 letter is want er lagen op meer toetsen wat water en het is me wel vaker overkomen zonder ooit effect te hebben en deze keer vond ik het niet meer dan het was. Had hem dnek ik gelijk ff op de kop moeten leggen.

Naja! Maar even aankijken :)
Vooral niet even aankijken lijkt mij. Oxideert er wat van of onder het toetsenbord dan is er een redelijke kans dat er grotere problemen ontstaan.

• orange.x
Nou, het laten staan verticaal en simpelweg wachten heeft het probleem wel opgelost :)

Hij doet het weer!