Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 770297

Topicstarter
Hallo,
DIt is mijn eerste post op dit forum en zou graag meer voor de lol hierop zitten, maar ik zit nu met een vraag.
Ik heb 11 november Legion digital deluxe edition gekocht. Dat was voordat Blizzard hun spec requirements bekent maakte. Nu keek ik er vanmiddag naar en helaas is mijn pc te sloom en te oud om het zelfs op minimum te kunnen spelen.

DIt zijn mijn specs:

Processor
Processor AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor
Manufacturer AMD
Speed 3.2 GHz
Number of Cores 4
CPU ID 178BFBFF00100F43
Family 10
Model 04
Stepping 3
Revision

Memory
RAM 4.0 GB
Video Card
Video Card NVIDIA GeForce 9800 GT
Manufacturer
Chipset GeForce 9800 GT
Dedicated Memory 1006 MB
Total Memory 2.7 GB
Pixel Shader Version 4.0
Vertex Shader Version 4.0
Hardware T & L Yes
Vendor ID 10DE
Device 0614
Plug and Play ID VEN_10DE&DEV_0614&SUBSYS_83191043&REV_A2
Driver Version 9.18.13.4195

Operating System
Operating System Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Service Pack 1
Size 64-bit
Edition
Version 6.1.7601
Locale 0413

BIOS
BIOS Default System BIOS
Version American Megatrends Inc. P1.60
Manufacturer American Megatrends Inc.
Date 08/16/32

Ik heb Blizzards klanten service al bericht, maar hun kunnen me helaas niet helpen.
Thank you again for contacting Blizzard Entertainment.
As we discussed in chat, I am sorry to hear that you might not be able to run the game with the recommended specs, but unfortunately we only have a limited window of time to request a refund from the purchase date, and I'm afraid it won't be possible to do so in your case.

Thank you for your understanding.
De tijd die er voor staat is standaard 14 dagen zoals bij alle webshops.

Maar sinds de specs destijds niet beschikbaar waren, is er niet een mogelijkheid om toch een refund te krijgen? Als ik dit al wist van te voren had ik natuurlijk de 60 euro niet uitgegeven.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je vraagt om een refund voor iets van 7 maanden geleden..., vrij logisch dat ze hier niet op in gaan.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

QinX

Shai-Hulud

In de wijze woorden van Totalbiscuit:
Guys please stop pre-ordering, you're only screwing yourselves with it.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:24

Rannasha

Does not compute.

Fietsbel schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:05:
Je vraagt om een refund voor iets van 7 maanden geleden..., vrij logisch dat ze hier niet op in gaan.
Let op dat het hier wel gaat om een pre-order. Deze specifieke uitbreiding komt pas eind augustus daadwerkelijk uit.

IANAL, dus ik weet niet hoe dit wettelijk geregeld is, maar het product zelf is nog niet geleverd. Wat de boel mogelijk compliceert, is dat Blizzard bij "digital deluxe" edities vaak ingame cosmetische frutsels geeft voor meerdere van hun games (dus bijvoorbeeld een speciale mount voor WoW en een karakter-portret voor Starcraft 2). Deze items worden direct bij bestelling geleverd, wat de zaak weer ingewikkelder maakt.

Het product zelf is dus nog niet geleverd, maar de extraatjes wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Rannasha op 17-05-2016 17:12 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Licht offtopic, maar een 9800 GT is dan ook wel erg antiek, ik zou even een V&A ad zoeken en voor weinig een wat betere GPU kopen, kan nooit al te duur zijn ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HeatWave schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:13:
Licht offtopic, maar een 9800 GT is dan ook wel erg antiek, ik zou even een V&A ad zoeken en voor weinig een wat betere GPU kopen, kan nooit al te duur zijn ;).
Dat wou ik dus doen met het geld wat ik terug zou krijgen. Mijn financiele situatie laat het niet toe om upgrades te halen voor mijn pc, anders had ik dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:11:
[...]

Let op dat het hier wel gaat om een pre-order. Deze specifieke uitbreiding komt pas eind augustus daadwerkelijk uit.

IANAL, dus ik weet niet hoe dit wettelijk geregeld is, maar het product zelf is nog niet geleverd. Wat de boel mogelijk compliceert, is dat Blizzard bij "digital deluxe" edities vaak ingame cosmetische frutsels geeft voor meerdere van hun games (dus bijvoorbeeld een speciale mount voor WoW en een karakter-portret voor Starcraft 2). Deze items worden direct bij bestelling geleverd, wat de zaak weer ingewikkelder maakt.

Het product zelf is dus nog niet geleverd, maar de extraatjes wel.
Dat betekent natuurlijk wel dat er dus al "iets" geleverd is.

Ik zou op V&A voor +/- 100 euro een leuk videokaartje zoeken. Kan je gelijk weer de meeste spelen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:37

Rmg

Je kan het wel spelen alleen niet op recommended. Daarnaast is een 9800 GT maar net aan de recommended spec voor warlords of draenor. Dus het moet niet geheel uit de lucht komen vallen dat je niet voldoed aan de recommended...

Oh en de systemspecs waren al vanaf januari/februari bekend..

[ Voor 12% gewijzigd door Rmg op 17-05-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Anoniem: 770297 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:14:
[...]

Dat wou ik dus doen met het geld wat ik terug zou krijgen. Mijn financiele situatie laat het niet toe om upgrades te halen voor mijn pc, anders had ik dit probleem niet.
OK, begrijpelijk. Ik zit even naar de min specs te kijken en ze raden minimaal een GT 440/HD 5670/Intel 5000 aan, die 9800 moet daar nog redelijk bij in de buurt komen.

Ik zou me niet blind staren op de specs en het gewoon proberen, het zal niet geweldig draaien, maar het moet wel speelbaar zijn denk ik nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het probleem is denk ik dat de kaart DirectX11 moet kunnen draaien. Loop daar de laatste tijd met meer spellen tegenaan. De videokaart was in zijn tijd een beest en is beter dan de meeste kaarten met 1gb geheugen. Maar DirectX11 is niet ondersteund, terwijl de nieuwere (slechtere) kaarten dat wel kunnen maar dan slomer draaien.

Heb ook de Overwatch beta gedownload en geprobeerd (die minder specs nodig heeft om te draaien) en ook die draait niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 770297 op 17-05-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Niet om te zeuren, maar het komt pas over een paar maanden uit. Ik zou me er niet te druk om maken op het moment, elke week 5 euro in een potje stoppen en in augustus kan je wel een kaart halen die het zeker doet ;).

Ik lees ff snel op het WoW forum dat het opzich prima zou moeten werken, zoveel gebruik maakt WoW niet van DX11 en je kaart kan 10.1 aan, dan is het als het goed is wel backwardscompatibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-06 14:16
HeatWave schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:28:
Niet om te zeuren, maar het komt pas over een paar maanden uit. Ik zou me er niet te druk om maken op het moment, elke week 5 euro in een potje stoppen en in augustus kan je wel een kaart halen die het zeker doet ;).

Ik lees ff snel op het WoW forum dat het opzich prima zou moeten werken, zoveel gebruik maakt WoW niet van DX11 en je kaart kan 10.1 aan, dan is het als het goed is wel backwardscompatibel.
Als hij voor een 2de hands kaart gaat is 70 euro wel genoeg denk ik.

Maar om eerlijk te zijn, een 9800 GT is vrij bejaard, je had dit kunnen verwachten.
Pagina: 1