Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netgear R7000:

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• De Stefan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-11 16:49
Sinds een jaar heb ik een Netgear Nighthawk R7000 router welke ik een paar maanden in gebruik heb gehad en toen wegens een verbouwing een maand of 9 niet heb gebruikt.

Nu heb ik tijdens de verbouwing een nieuw bedraad netwerk aangelegd, waarna ik de router weer in gebruik wilde nemen. Echter geeft deze nu de hele tijd aan; 'geen ethernet-kabel aangesloten op internet-poort van de router'.

Dit is echter wel het geval. Als ik mijn laptop direct met de ethernetkabel verbindt met een LAN-poort van het modem (Ziggo Horizon box), heb ik prima internet. Als ik vervolgens dezelfde ethernetkabel in de router plug, gebeurt er niets. Het lampje 'internet' van de router blijft ook uit. Restore naar fabrieksinstellingen ook meerdere malen geprobeerd zonder succes. Kan dit nog een simpel instellingen-probleem zijn of is het gewoon een kwestie van opsturen (binnen garantie) naar de winkel waar ik deze heb aangekocht?

Alle reacties

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:39

lier

MikroTik nerd

Even met een ander kabeltje testen?

Eerst het probleem, dan de oplossing