gamen met een hand

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:40
26 mei ga ik onder het mes voor me linker schouder. Ik moet 4 weken thuis zitten met een mitella om.

Heb al wat series opgespaard maar weet nu al dat ik me erg ga vervelen.

Ik zoek eigenlijk wat games wat ik met 1 arm kan spelen. Zat al aan wat RTS games te denken, wat ik overigens wel leuk.

Maar voordat ik van alles ga aanschaffen vroeg ik me af of jullie nog tips hebben..

Patience sla ik over ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kan je niet helpen met je vraag, maar overleg wel met de artsen over hoe je overbelasting van je rechterarm/schouder etc kunt voorkomen in die tijd ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:44

D4NG3R

kiwi

:)

Vind je point 'n click games leuk? Denk aan games als Monkey Island of games van Telltale.

Een (semi) turn-based game die ik zelf aan kan raden is FTL: Faster Than Light, dat spel kan je ook helemaal naar wens (kapot) modden. :)

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 17-05-2016 15:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-06 22:27
Hm ik zou sowieso voor turn based games gaan. dan maakt het niet uit dat je wat langer onderweg met je muis bent :)

Uit mn hoofd:
Civ 5
X-com, enemy-unknown en 2

Na onderzoek:
Cities: skylines
Divinity: Original SIn (Weet ik niet zeker of je alles met de muis af kan)
Creeper world 3
Endless legend
Galactic Civilizations 3
Poly bridge
King's Bounty
Expeditions: Conquistador
Sins of a solar Empire
Endless space

Al deze games kan ik aanbevelen, misschien zelfs mee verder als je andere hand weer werkt ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Sporedd op 17-05-2016 15:36 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 10:43

Fresh

nee is nee

The Sims, lekker muisklikken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

461943

YouTube: Single-Handed Xbox One Controller

Deze beste man heeft een controller voor de Xbox gemaakt die je met één hand kunt gebruiken. Nu zullen die niet in massaproductie zijn, maar misschien kan je iemand vinden die handig genoeg is om het ding na te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:44

D4NG3R

kiwi

:)

Vrij overdreven en duur voor een relatief korte periode van 4 weken. Om nog niet eens te beginnen over het feit dat je zoiets niet fatsoenlijk leert gebruiken in zo'n korte tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 17-05-2016 15:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-06 12:48
Men of War assault squad 2 zou ik eens proberen. Kan alleen met de muis. Met sneltoetsen wel iets sneller maar niet noodzakelijk. Oja en de hele dag een goede MP community aan het spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door PLAE op 17-05-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

D4NG3R schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:35:
Vrij overdreven en duur voor een relatief korte periode van 4 weken. Om nog niet eens te beginnen over het feit dat je zoiets niet fatsoenlijk leert gebruiken in zo'n korte tijd.
Tja. Het is in elk geval een idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:15
Was hier niet al een ellendig lang topic over hetzelfde probleem over - een jaar of 2 geleden?
Een tweaker, toen, met hetzelfde probleem, daar kwamen tientallen (miss zelfs 100+ games) in voor. Je zou daar naar kunnen zoeken voor inspiratie.

EDIT: gevonden!

En wel 4 jaar geleden, tijd gaat veel sneller dan ik altijd denk...

Games voor gamen met 1 hand.

[ Voor 22% gewijzigd door iamzero456 op 17-05-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

gambieter schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:30:
Ik kan je niet helpen met je vraag, maar overleg wel met de artsen over hoe je overbelasting van je rechterarm/schouder etc kunt voorkomen in die tijd ;)
Dat ja. Zonder enthousiast akkoord van de arts niet doen. Of iig niet meer dan simpele tablet-spelletjes en niet te lang. Je hebt liever niet dat je binnen no time zoveel last hebt van je rechterhelft dat je je moeder er weer bij moet halen om je bips af te vegen ;)

Bedenk dat je al meer gaat doen met je rechterarm en -hand dan dat je gewend bent.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 17-05-2016 15:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
F_J_K schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:48:
[...]

Dat ja. Zonder enthousiast akkoord van de arts niet doen. Of iig niet meer dan simpele tablet-spelletjes en niet te lang. Je hebt liever niet dat je binnen no time zoveel last hebt van je rechterhelft dat je je moeder er weer bij moet halen om je bips af te vegen ;)

Bedenk dat je al meer gaat doen met je rechterarm en -hand dan dat je gewend bent.
ik ga met kapot vervelen dus 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17

Cyphax

Moderator LNX
manii schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:22:
[...]

ik ga met kapot vervelen dus 8)7 8)7 8)7
Als je nou een microfoonstandaard neerzet, met een karaoke-setje, dan verveel jij je geen moment, dat weet ik zeker!

Het punt van uitkijken met je schouder is een hele goede maar dat wil niet zeggen dat je er niet mee kunt gamen. Gewoon met mate, je kunt best voorkomen dat je 'm overbelast. Verantwoordelijk mee omgaan. :)

Je zou met een race-stuurtje met pedalen ook met 1 hand kunnen racen misschien, maar dat zal wel weer een flinke investering zijn.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

manii schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:22:
ik ga met kapot vervelen dus 8)7
Mwoa. Je kunt nog prima lopen, kijken, praten, lezen. En de eerste dagen à week ben je nog te veelmannerij revalideren om er zin in te hebben.

Serieus: niet overdrijven zonder advies vd arts. Ik ben paktijkdeskundige.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Misschien even wat voorbereiding, maar misschien vind je hier iets:
YouTube: The Ben Heck Show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:27
Voor de PC komt er zo niets boven, maar op de Wii had je wel aardig wat games die je alleen met de Wii Remote kon spelen. Daarnaast zou je eens op handhelds kunnen kijken, daar heb je ook aardig wat touchscreen-only games die met één hand te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:02
Als je gamen op je smartphone niet schuwt: clash royale. Speel ik nu ook dagelijks met 1 hand gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:07

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

manii schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:28:
26 mei ga ik onder het mes voor me linker schouder. Ik moet 4 weken thuis zitten met een mitella om.

Heb al wat series opgespaard maar weet nu al dat ik me erg ga vervelen.

Ik zoek eigenlijk wat games wat ik met 1 arm kan spelen. Zat al aan wat RTS games te denken, wat ik overigens wel leuk.

Maar voordat ik van alles ga aanschaffen vroeg ik me af of jullie nog tips hebben..

Patience sla ik over ;)
Wellicht kan je gaan kijken naar turn based games?

Ik ben zelf geen groot strategie speler, maar vaak moet je nog wel enige mate van reflexen hebben...dan zijn twee handen praktisch :P . Dat probleem heb je niet snel met turn based games, XCom is al genoemd (de reboot en xcom2 zijn beide voor een aardige prijs te vinden).

Verder (er blijft weinig over van mijn library):
Kerbal Space Program, hoewel vliegen en fijne maneuvres moeilijk worden (...)
Prison Architect

De beste tip die ik zag..overleg met je arts. Overbelasting wil je absoluut voorkomen! De kans is groot dat je daar langer last van gaat hebben dan die mitella :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:43

KipCurreh

Nightcrawler

Turnbased is the way to go :)
Zoals hier al reeds is gemeld (allemaal toppertjes);

XCOM : EU & EW
XCOM 2
Civilization 5
Stellaris
Divinity : Original Sin
Endless Space
Endless Legend
Age of Wonders 2 of 3

Als je toch (classic) RTS verkiest ;

Age Of Empires 2
Rise of nations
Company of Heroes 1 & 2
Star Wars Empire at War

Verder nog wat building sims zoals Banished, Cities : Skylines, Factorio, enz...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 05:02
Je kan een game ook gewoon casual spelen. Spelletjes zoals C&C series, Age of Empires series, Diablo series kunnen allemaal prima met 1 Hand gespeeld worden.

@hieronder:
+1 voor Cities XXL / Cities Skylines

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-05-2016 11:20 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:27

skoozie

SCSI

kan je met je ' mitella-hand' wel een controller vasthouden en dan schuin voor je je controller vasthouden? anders op je tablet/telefoon/pc hearthstone?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 09:15
Hearthstone
X-com
Heroes of might and magic (Vooral deel 3, oud maar goud)
SimCity
Cities: Skyline

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:09

heuveltje

KoelkastFilosoof

+1 voor cities Skyline & stellaris

en verder Pak een joystick, en ga race games spelen.
Dat werkt verbazend goed als je het eenmaal gewend bent :)

* heuveltje heeft een half jaar met RSI thuis gezeten,

[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 18-05-2016 09:08 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04

Rannasha

Does not compute.

Als je een muis hebt met een boel extra programmeerbare knoppen, dan kun je een heel eind komen met een hand.

Zo kan ik zelf vrij effectief ARPGs als Diablo 3 en Path of Exile spelen met enkel de muis (wanneer ik een slapende baby tegen me aan heb hangen). Turn-based spellen zoals genoemd in eerdere posts werken natuurlijk ook goed.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:58
Is al een paar keer genoemd, maar Hearthstone is prima te doen met één hand :).

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De Anno serie, of Tropico, lekker dictator spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:00
Lekker old-school Rollercoaster Tycoon 1/2/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 09:56

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Heroes of the Might and Magic!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:52
Flimovic schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:35:
Heroes of the Might and Magic!
Als we dan toch op de nostalgische toer gaan: Knights and Merchants (strategy),
Maar een point en click zoals Machinarium kun je je ook flink mee vermaken, of indie games als Atom Zombie Smasher, World of Goo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 09:56

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Rann schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:39:
[...]

Als we dan toch op de nostalgische toer gaan: Knights and Merchants (strategy),
Maar een point en click zoals Machinarium kun je je ook flink mee vermaken, of indie games als Atom Zombie Smasher, World of Goo etc.
Plants vs Zombies schiet me ook nog te binnen, heerlijke game!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 11:24
Football Manager, als je van voetbal houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Lees lekker een paar boeken en game wat minder. Het is al eerder gemeld maar als je een maand lang veel met 1 arm gaat doen heb je kans dat die overbelast gaat raken en vervolgens moet je onder het mes voor je rechterschouder ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Een lesje in Nederlandse grammatica is ook nooit weg.

'Me' schouder = mijn schouder

Les 1 heb je al gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou het gewoon proberen. Ik ben in januari 2011, juli 2012 en juni 2013 geopereerd aan mijn linkerschouder en heb ook met de mitella gezeten. En om de verveling te voorkomen heb ik o.a. de nodige tijd met de PS3 doorgebracht; voornamelijk online knallen met Call of Duty. Dat ging op zich prima. Gewoon zelf een beetje proberen wat mogelijk is en in de gaten houden dat je jezelf niet overbelast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:07
Ik ben zelf groot fan van de Total War series, deze zijn prima met een hand te spelen, de campain map heb je maar 1 hand voor nodig, in de real-time battles zijn hotkeys wel handig maar je kunt de battle pauzeren, je hebt dan alle tijd voor micro-management van de troepen.

Ik zou zelf gaan voor Total War: Atilla, Rome 2 is natuurlijk ook een goede optie. En binnenkort komt Total War: Warhammer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-06 15:32
Zelf heb ik twee jaar geleden zelf een schouder operatie gehad,waarbij ik vervolgens 6 weken in een mitella moest lopen. Na de eerste paar weken (2 denk ik) kon ik een aantal games met een controller spelen. Ik moest mijn andere arm wel in een iets andere houding houden om de controller vast te kunnen houden.

Ik weet dat elke schouder operatie heel verschillend kan zijn maar misschien is het een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
F_J_K schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:01:
[...]

Mwoa. Je kunt nog prima lopen, kijken, praten, lezen. En de eerste dagen à week ben je nog te veelmannerij revalideren om er zin in te hebben.

Serieus: niet overdrijven zonder advies vd arts. Ik ben paktijkdeskundige.
Ben al oefeningen aan het verzinnen wat ik kan doen.. Squads, lunges, buikspieren .. Op de hometrainer..

Heb ook al 3 maanden series opgespaard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 01:32
Maaruh je kan toch gewoon een gamecontroller gebruiken?
Je beweegt alleen maar je duim en wijsvinger, als je je arm gewoon goed stil houdt, desgewenst met MOAR mitella's dan lijkt t me geen kwaad kunnen.

Ik zou denk ik 6 weken gaan lezen, beste hobby ever. :)

Gewoon veel afwisselen, uurtje gamen, uurtje of 2 film kijken, uurtje wandelen, beetje sporten op de hometrainer, misschien in de tuin zitten met een audioboek als je geen zin hebt om een boek vast te houden.
Misschien een coursera cursus doen? Daar heb je vast maar 1 hand voor nodig.

Ik heb deze vorig jaar gedaan in de zomer toen ik me verveelde. :) https://www.coursera.org/learn/terrorism

[ Voor 9% gewijzigd door SeenD op 18-05-2016 12:45 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
B00st3r schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:12:
Een lesje in Nederlandse grammatica is ook nooit weg.

'Me' schouder = mijn schouder

Les 1 heb je al gehad!
Die me krijg ik er maar niet uit |:(

Voor de rest, iedereen bedankt voor alle tips!
Kan er zeker wat mee

[ Voor 12% gewijzigd door Zaratrass op 18-05-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wasteland 2 met een muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Stevig toetsenbord zoeken en alvast leren typen met je tenen? :+ Of in ieder geval b.v. de spatie kunnen bedienen en evt nog een paar andere, grotere toetsen langs de rand. Kan allicht schelen met hoeveel games speelbaar worden. En een gamers muis kopen met een overvloed aan knoppen er op. Dan kan je dingen re-mappen.
En ja, RTS games. Oude C&C series? Die zijn prima mouse-only te spelen.

Je kan natuurlijk ook wat andere dingen erbij zoeken om te gaan doen. Bijvoorbeeld een camera zoeken die met 1 hand te bedienen is (en dat zijn er genoeg) en dan een eind gaan lopen en plaatjes knippen van whatever jij interessant vindt.
En die dan eventueel weer fotosoepen (want dat kan met 1 hand).

[ Voor 6% gewijzigd door McKaamos op 18-05-2016 13:06 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 12:21
Trackmania kan anders ook wel prima met 1 hand;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 14:53
Met een race stuur en flipperversnelling kun je ook prima met één hand mee overweg. Zodra je andere hand weer beschikbaar is, heb je genoeg vaardigheid ontwikkeld om te bellen of sms'en achter het stuur.

Alles van Paradox Interactive is wel te spelen met één hand. De final fantasy games zijn te spelen met één hand. Daarnaast vermaak ik mij erg met tropico en Civ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
In theorie kan je Starcraft 2 spelen met de hand, doordat je geen hotkeys gebruikt zal je niet echt een prof zijn maar voor de campaign is dat niet zo erg (op medium ofzo). Als je multiplayer wilt spelen zitten er in Wing of Liberty voornamelijk noobs dus zelfs met een hand kan je daar nog mensen ownen in 4v4 ofzo.

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik ben zelf ook geopereerd aan mijn linker schouder (2x zelfs, 1x labrum repair en 1x iets waarvan ik de naam niet meer weet maar het was iets met twee schroeven en een pees die verlegt is). En ik heb maanden in een mitella gezeten.

Gamen ging bij mij prima met m'n arm in mitella. Ik ben dan wel een filthy console peasant maar zelfs al zou je PC masterrace zijn zou je eventueel een controller aan kunnen sluiten aan je PC. Ik had wanneer ik wou gamen m'n arm in de mitella met de hand recht. Normaal zou je hand een stuk omhoog liggen (overdreven: |_/ ) en bij mij ging dat prima zolang ik rustig bleef zitten.Overleg het wel eerst even met je fysiotherapeut tegen die tijd.

Sterkte met de operatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Laatst online: 06-06 16:06
Oude rollenspellen is zeker ook een optie, als dat genre je ligt tenminste:
Arcanum
Baldur gate
Planescape
Etc

Maar, let wel op overbelasting van andere arm ed hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziewel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:37
Zou zeker geen real time strategie spelen: je gaat de hotkeys missen of ongemerkt toch teveel stressen wanneer je in het spel opgaat.

Ik kan je van harte http://www.civilization5.com/bravenewworld/ aanraden.

De uitbreiding is echt de moeite waard, vooral door de New Policies and Ideologies: Enter the Industrial Age and choose the ideology of your people: Freedom, Order, or Autocracy. Each ideology grants access to increasingly powerful abilities, and serves the different victory conditions in unique ways. The choices you make will impact your relationships with other civilizations for the rest of the game.

Als je in de Single Player kiest voor Set up game kun je zelf van alles instellen. Speel zelf nu Random Leader, Map type: Shuffle (steeds echt een volledig onbekende map!), standard map size (8 civs en 16 city states) en standard pace, op level 6.

Door de hoge moeilijkheidsgraad wordt je gedwongen zelf iedere beurt je citizens te managen (daar valt veel winst te halen). Via The World Congress kun je veel leuke invloed uitoefenen en sommige civs flink pissig maken, de international games vallen meestal in goede aarde en leveren onwijs veel op.

Ben zo een volle week bezig met één potje! Maar win dan altijd. Wel ieder uur ff opstaan en een stukje rondwandelen, want zelfs zonder mitella of zo kan je ook al aardig last van je schouders krijgen na een onverwachte lange speelsessie.

Het duurt even voordat je de smaak te pakken hebt, in het begin ben je uren aan het lezen om je keuzes te bepalen. Maar als je eenmaal de smaak te pakken krijgt, ga je juist waarderen hoe eindeloos veelzijdig je het spel kunt spelen. Weet niet of ik reclame mag maken voor Kinguin.net, maar daar heb ik de game voordelig gekocht. Deze game lijkt mij bij uitstek geschikt voor jouw situatie, een echte aanrader. Veel speelplezier en een spoedig herstel toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-06 18:31
Als je een beetje van JRPG's houd, The Legend of Heroes: Trails in the Sky op steam is prima te spelen met een muis, zijn 2 games van en beide zijn best lang, genoeg om paar weken te vullen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Oude shooters zoals Wolfenstein 3D, Doom en Duke Nukem 3D zijn prima met één hand te doen op het toetsenbord als je het met je rechter- in plaats van je linkerhand kan.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
als je naast langzame spelletjes ook iets actievere spellen wilt spelen kan je misschien een racing game proberen en dan met toetsenbord besturen.

Ook een grappig spelletje is One Finger Death punch, rythm based fighting game waar je alleen linker en rechter muisknoppen gebruikt. Je zal er niet super veel tijd in stoppen maar het is wel een grappig spel voor een paar uurtjes.

http://store.steampowered.com/app/264200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 14:15
Met je slurfje spelen vergt ook maar één hand natuurlijk, dat valt dan al weer mee. :')

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Pagina: 1