Fatsoenlijke prestatie PC
Ik ben bezig met een desktop PC te ontwerpen die goede prestaties levert maar tegelijkertijd ook niet te duur is voor een arme student als ik. Ik ga hem vooral gebruiken voor lichte games en wat video bewerking. Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere op dit forum. Dus als iemand nog tips heeft over hoe ik de prijs terug kan schalen zonder dat de prestaties erg ver terug vallen hoor ik het graag!
Ik ben nog op zoek naar een zo klein mogelijke case, ik hoopte dat iemand mij op het forum hier mee kon helpen omdat ik werkelijk waar geen idee heb wat nu het beste is voor deze onderdelen.
Voor de rest:
- Een besturingssysteem heb ik al.
- Ik ga niet overklokken.
Ik ben bezig met een desktop PC te ontwerpen die goede prestaties levert maar tegelijkertijd ook niet te duur is voor een arme student als ik. Ik ga hem vooral gebruiken voor lichte games en wat video bewerking. Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere op dit forum. Dus als iemand nog tips heeft over hoe ik de prijs terug kan schalen zonder dat de prestaties erg ver terug vallen hoor ik het graag!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX FX-6300 Black Edition | € 98,- | € 98,- |
1 | Gigabyte GA-970A-DS3P | € 62,90 | € 62,90 |
1 | MSI R7 370 Gaming 4GB | € 162,50 | € 162,50 |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 29,- | € 29,- |
1 | EVGA 500W | € 48,60 | € 48,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 446,95 |
Ik ben nog op zoek naar een zo klein mogelijke case, ik hoopte dat iemand mij op het forum hier mee kon helpen omdat ik werkelijk waar geen idee heb wat nu het beste is voor deze onderdelen.
Voor de rest:
- Een besturingssysteem heb ik al.
- Ik ga niet overklokken.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 14:45 ]