Nu de thumbs-up knop op het forum redelijk ingeburgerd is, merk ik dat ik eenzelfde knop bij de reacties van nieuwsberichten mis. Het komt geregeld voor dat ik onderaan een artikel een vraag stel of een opmerking plaats, waarop vervolgens een prima antwoord of reactie wordt gegeven waar ik blij mee ben/het mee eens ben. Het lijkt me niet de bedoeling om iedere keer 'bedankt' te antwoorden en zou derhalve op een andere manier willen laten weten dat ik de reactie gelezen heb en er blij mee ben.
Reacties op je eigen reactie modereren mag niet (terecht), maar een thumbs-up knop zou wat mij betreft een mooie toevoeging zijn om dit te faciliteren. Ik begrijp overigens ook dat een thumbs-up knop naast een moderatieknop misschien teveel van het goede is, maar ik dacht ik breng het toch maar in.
Reacties op je eigen reactie modereren mag niet (terecht), maar een thumbs-up knop zou wat mij betreft een mooie toevoeging zijn om dit te faciliteren. Ik begrijp overigens ook dat een thumbs-up knop naast een moderatieknop misschien teveel van het goede is, maar ik dacht ik breng het toch maar in.