Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 14:50
Beste medetweakers,

Ik heb een vraag aan jullie, ik heb sinds kort een iPhone. Nu had ik op mijn Android toestel prioriteit meldingen. Als ik dan gebeld werd ging mijn telefoon wel af (in mijn geval trilde het toestel) en als ik bijvoorbeeld een sms kreeg dan hoorde ik geen geluid en ging hij niet trillen.

Is het mogelijk dat dit ook in te stellen is op mijn iPhone, dat als ik gebeld wordt dat mijn iPhone gaat trillen maar dat wanneer ik een bericht krijg van bijvoorbeeld Whatsapp of een SMS dat hij geen geluid maakt of gaat trillen?

Alvast bedankt allemaal!

Beste antwoord (via sj31 op 17-05-2016 13:53)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Standaard krijg je een strook bij alle notificaties met geluid. En bij gesprekken e.d. krijg je een melding (zie instellingen - berichtgeving - per app).
Wil je geen geen notificiatie van bepaalde apps, dan moet je die uit zetten.
Wil je geheel geen notificaties dan zet je niet storen aan. Wil je wel telefoontjes? Dan zet je oproepen toestaan van iedereen aan.

Is dat wat je bedoelt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat vertelde Google, tijdens je zoektocht? Voor Whatsapp kun je meldingen uitschakelen per gesprek of groep waar je in zit. :) Dit kan op Android overigens ook.

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 17-05-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:52
sj31 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:52:
Beste medetweakers,

Ik heb een vraag aan jullie, ik heb sinds kort een iPhone. Nu had ik op mijn Android toestel prioriteit meldingen. Als ik dan gebeld werd ging mijn telefoon wel af (in mijn geval trilde het toestel) en als ik bijvoorbeeld een sms kreeg dan hoorde ik geen geluid en ging hij niet trillen.

Is het mogelijk dat dit ook in te stellen is op mijn iPhone, dat als ik gebeld wordt dat mijn iPhone gaat trillen maar dat wanneer ik een bericht krijg van bijvoorbeeld Whatsapp of een SMS dat hij geen geluid maakt of gaat trillen?

Alvast bedankt allemaal!
Tip: kijk eens naar de Do Not Disturb-/ Niet storen-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
CH40S schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:53:
Wat vertelde Google, tijdens je zoektocht? Voor Whatsapp kun je meldingen uitschakelen per gesprek of groep waar je in zit. :) Dit kan op Android overigens ook.
Niet echt veel, het enige wat ik gevonden heb is dit:

Zoek het hier:
Instellingen > Berichtgeving > Meldingsstijl
Daar is echt voor elke app in te stellen welke meldingen er mogen komen, en hoe.

Daar moet je het voor elke app apart instellen?

Het klopt inderdaad dat dit kan op whatsapp maar ik heb het over prioriteit wat een instelling is in Android.

[ Voor 9% gewijzigd door sj31 op 17-05-2016 12:01 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Standaard krijg je een strook bij alle notificaties met geluid. En bij gesprekken e.d. krijg je een melding (zie instellingen - berichtgeving - per app).
Wil je geheel geen notificaties dan zet je niet storen aan. Wil je wel telefoontjes? Dan zet je oproepen toestaan van iedereen aan.

Is dat wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
iAmRenzo schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:59:

Is dat wat je bedoelt?
Dit is inderdaad een beetje wat ik bedoelde. Dankjewel!
Pagina: 1