Ik heb al lange tijd Ziggo Plus pakket met de laatste 8 maanden de Horizon box. Het werkt, via de kabel. Wifi is waardeloos/onbruikbaar ondanks nieuwste modem. Streaming via internet course is gedoemd tot mislukken/onbetrouwbaar gebleken.
Klantenservice wisselend tot slecht en het probleem oplossen lukt ze niet.
Nu kan ik voor 17 euro per maand minder (en de eerste 6 maanden nog 50% extra korting) overstappen naar Vodafone thuis.
Zij maken gebruik van een DSL verbinding ipv de 'oude' Ziggo verbinding, en dan zou WiFi in een omgeving waar veel gebruik wordt gemaakt van internet, een voordeel zijn, zeggen zij.??
Nadeel is de hele omzetting, alles werkt nu kabels zijn netjes weggewerkt etc en de Vodafone kabel moet weer uit de oude varkensneus telefoonaansluiting komen.
Dus gedoe en dus moet het voordeel groot genoeg zijn.
Vraag is nu, zie ik dingen over het hoofd, ik ga van 200 MB naar 40 MB maar zij zeggen dat is ruim voldoende voor 1 laptop 1 smartphone en 1 TV...en omdat de verbinding anders is gaat het even snel...???
Ik krijg bij Vodafone 3 GB internet bij mijn Red abonnement, ook handig.
Graag hoor ik van jullie. Ik twijfel erover...
Klantenservice wisselend tot slecht en het probleem oplossen lukt ze niet.
Nu kan ik voor 17 euro per maand minder (en de eerste 6 maanden nog 50% extra korting) overstappen naar Vodafone thuis.
Zij maken gebruik van een DSL verbinding ipv de 'oude' Ziggo verbinding, en dan zou WiFi in een omgeving waar veel gebruik wordt gemaakt van internet, een voordeel zijn, zeggen zij.??
Nadeel is de hele omzetting, alles werkt nu kabels zijn netjes weggewerkt etc en de Vodafone kabel moet weer uit de oude varkensneus telefoonaansluiting komen.
Dus gedoe en dus moet het voordeel groot genoeg zijn.
Vraag is nu, zie ik dingen over het hoofd, ik ga van 200 MB naar 40 MB maar zij zeggen dat is ruim voldoende voor 1 laptop 1 smartphone en 1 TV...en omdat de verbinding anders is gaat het even snel...???
Ik krijg bij Vodafone 3 GB internet bij mijn Red abonnement, ook handig.
Graag hoor ik van jullie. Ik twijfel erover...