Beste medetweakers,
Ik heb afgelopen vakantie mijn eerste zelfbouw pc gebouwd. Hij doet het nu goed maar er zijn wel wat problemen. Wanneer ik de verwarming en de pc tegelijk aanraak krijg ik een schok, niet een die stopt na de eerste schok maar ik voel dat ik constant onder stroom sta. Wanneer ik mijn koptelefoon opdoe en ik hoor geen geluid te horen hoor ik een constant gezoem, daar hebben mijn vrienden via skype ook last van wanneer ik met ze skype.
Mijn vraag
Weten jullie hoe dit komt en is het slecht voor mijn pc?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op andere fora vond ik dat je vaak dan losliggende kabels in je kast hebt liggen , kan dat het zijn? Ik denk niet dat dat het geval is bij mij maar checken kan geen kwaad denk ik.
Alvast bedankt
Sorry als het in het verkeerde subforum staat maar dit is het beste dat ik kon vinden
Ik heb afgelopen vakantie mijn eerste zelfbouw pc gebouwd. Hij doet het nu goed maar er zijn wel wat problemen. Wanneer ik de verwarming en de pc tegelijk aanraak krijg ik een schok, niet een die stopt na de eerste schok maar ik voel dat ik constant onder stroom sta. Wanneer ik mijn koptelefoon opdoe en ik hoor geen geluid te horen hoor ik een constant gezoem, daar hebben mijn vrienden via skype ook last van wanneer ik met ze skype.
Mijn vraag
Weten jullie hoe dit komt en is het slecht voor mijn pc?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | MSI H110M PRO-VH | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400 - Zwart | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2/8 | € 32,14 | € 32,14 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | OCZ Trion 150 240GB | € 60,81 | € 60,81 |
| 1 | Akasa PWM fan splitter | € 2,52 | € 2,52 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 784,62 | |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op andere fora vond ik dat je vaak dan losliggende kabels in je kast hebt liggen , kan dat het zijn? Ik denk niet dat dat het geval is bij mij maar checken kan geen kwaad denk ik.
Alvast bedankt