Mijn vraag:
We draaien hier op de zaak Windows Server SBS 2011, met een online back-up. Maar dat gaan we opzeggen omdat de upload soms wel 24 uren doet, ja wat wil je ook met een 5mbit lijntje. Daarom wil ik overstappen naar externe harde schijven.
Ik wil graag een externe harde schijf die betrouwbaar is, en heel wat uurtjes achter elkaar moet draaien.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP ProLiant ML310E Gen 8 server
Windows Server SBS 2011
Exchange 2010
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
pricewatch: WD Elements Portable Storage 2TB Zwart
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart
Ik ben dus benieuwd of deze schijven het lang genoeg volhouden, ook is de vraag hoe het met de warmte ontwikkeling zit ze mogen natuurlijk niet te heet worden.
We draaien hier op de zaak Windows Server SBS 2011, met een online back-up. Maar dat gaan we opzeggen omdat de upload soms wel 24 uren doet, ja wat wil je ook met een 5mbit lijntje. Daarom wil ik overstappen naar externe harde schijven.
Ik wil graag een externe harde schijf die betrouwbaar is, en heel wat uurtjes achter elkaar moet draaien.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP ProLiant ML310E Gen 8 server
Windows Server SBS 2011
Exchange 2010
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
pricewatch: WD Elements Portable Storage 2TB Zwart
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart
Ik ben dus benieuwd of deze schijven het lang genoeg volhouden, ook is de vraag hoe het met de warmte ontwikkeling zit ze mogen natuurlijk niet te heet worden.
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15