Op zoek naar een game laptop.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,
Ik ben op zoek naar een game laptop omdat mijn 3 jaar oude laptop wat achteruit gaat lopen betreft gamen.
Het is belangrijk dat ik de games van tegenwoordig kan spelen, laagste kwaliteit en 40 fps minimaal.

De koeling moet van hoge kwaliteit zijn, zodat ik niet na 1 jaar overheats krijg... Zoals wel met mijn hp laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
[i]Office,internet gebruik, INTENSIEF GAMEN. :*)

Wat is je budget?
[i] Mijn budget is vanaf 800 euro tot 1200 euro, BESLIST niet hoger.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i]Ja 2x per week, maar gewicht is onbelangrijk voor mij.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i] Ookal vind ik hp toch een prettig merk, wil ik het deze keer niet omdat na 1 jaar de koeling problemen begon de geven.

Zelf had ik deze dell laptop gevonden: http://www.dell.com/nl/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC
Alleen zet ik mijn twijfels bij de bouw kwaliteit, mijn vriend heeft ook een dell niet specifiek deze maar zijn toetsenbord was al kapot binnen 2 weken dus daarom mijn twijfels. + het scherm is 15,6 inch en ik heb liever een 17,3 inch maar deze is wel ruim binnen budget.

Nog een vraag die eigenlijk niet in dit topic plaats hoort:
de dell heeft een nvidia gtx 960m met 4gb gddr5 video geheugen
is die videokaart beter dan een nvidia gtx 960m met 2gb gddr5 video heugen?

Ik hoor het graag,
Mvg Donny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Maakt geen barst uit, de desktop variant van de kaart heeft al moeite om gebruik te maken van 4gb bij 1080p (1440p is de kaart sowieso te traag voor :P). De laptop variant is trager dus 2gb is zat voor die kaart. Er zijn genoeg benchmarks te vinden die de desktop kaart van 2gb met de 4gb kaart vergelijkt dus zoek die maar op. Enkel bij spellen zoals Shadow of Mordor zal je verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus bij spellen als gta v, h1z1, dayz, battlefield 4 zal ik geen verschil in fps merken tussen de video kaarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Nee, want de kaart is te traag om gebruik te maken van 4gb geheugen. De GTX960 is 2x zo snel in games als een GTX960M, de GTX960M is beter te vergelijken met een GTX950 (en zelfs die is al een stuk sneller en daar is geen 4gb variant van).