Powercolor Gf 2 MX 400 Problems

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54
Ik heb een klein probleem met mijn Gf2Mx, welke drivers ik ook probeer, hij geeft geen beeld bij games, alleen in WinMe zelf doet ie het, het ligt zeker niet aan de kaart, die deed het nl wel in Win2k, toen ik weer terugging naar Me begonnen de problemen, ik krijg dus gewoon een zwart beeld met een (oranje) rand. bij elk spel dat ik probeer, wat kan het probleem veroorzaken :?

Ik heb:

Cellie 466@525
192 Mb ram
Gigabyte Mobo
Sb 128 PCI
17" monitor

• Kvn
Niemand ?

Verwijderd

via 4 -1 drivers geinstaleert, directX?

ooo hmmmm ye hebt een celly :(

ja eeuh hmmmm :o

Verwijderd

Zet je celly eens op originele speed, misschien ligt het daar aan.

edit : typo

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2025
schijnt te maken te hebben met mx400 en agp, windows installeert standaard geen agp driver, moet je handmatig van de leverancier van je moederbord installeren, daarna schijnt de videokaart wel te werken.
(net gebeld met DKM , www.dkmpc.nl) die weten hier meer over, beschreven letterlijk dit probleem, kaart installeren, draaien en even later een zwart scherm. moet je hun even bellen, nr op de site).

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35
Installeer win98SE... ME staat toch voor Meer Ellende :?

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Ik had gister ff win95 osr2 naast mijn win2k geinstalleerd en kreeg die drivers ook niet aan de praat.

Toen viel het me op dat ik een ton aan niet herkende systeemapparaten had, dus intel chipset drivers geinstalled, daarna werkte het perfect.

Als je nieuwer moederbord hebt zitten die drivers misschien niet ingebakken (net als bx drivers in win95)

Bij de weg. Als je dat windows 95 dus gepatcht hebt met winupdate en geIE5.5'd hebt, dan draait het SNEL. Echt ongelooflijk. Het hele systeem is <150MB en geheugengebruik na boot is <32MB.

• Kvn
Op maandag 25 juni 2001 09:02 schreef enigma het volgende:
via 4 -1 drivers geinstaleert, directX?

ooo hmmmm ye hebt een celly :(

ja eeuh hmmmm :o
het waren toch echt de via drivers, thnx
Pagina: 1