Paypal rood staan?

Pagina: 1
Acties:
  • 12.800 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 769991

Topicstarter
Ik wil dus een spel kopen via een website, maar ik heb daar nu geen geld voor :| . Ik vroeg me af of ik met een Paypal bedrag van 0 euro ik het spel zou kunnen kopen? Zo ja hoe zit het dan met schulden? Wacht Paypal gewoon tot ik het bedrag weer overschrijf naar paypal? Of moet ik meer gaan betalen ofzo? Ik heb op meerdere site's gekeken voor antwoorden maar heb niks kunnen vinden en vandaar dit bericht!
Alvast bedankt, Quinten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je een bankrekening hebt gekoppeld aan je Paypal, dan wordt het bedrag na 3 dagen van je rekening afgeschreven als je Paypal saldo op nul staat. Dit geldt voor de Nederlandse Paypal, ik weet niet hoe het elders zit.

Als je geen bankrekening gekoppeld hebt, geeft hij natuurlijk een foutmelding dat je niet voldoende saldo hebt.

hi!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27

Detmer

Professioneel prutser

Je hebt het geld niet, dus kun je het niet kopen. Deal with it.

PayPal staat rood staan naar mijn weten niet toe. Als je een bankrekening gekoppeld hebt duurt het +-3 dagen voordat het wordt afgeschreven.

[ Voor 47% gewijzigd door Detmer op 16-05-2016 20:40 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Bezorgder dan een postbezorger

En als een rekening gekoppeld is maar daar staat onvoldoende geld op, sta je wel even rood, maar moet je binnen een bepaalde tijd geld op je PP storten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:29
Als je een bankrekening nummer koppelt kan je in het rood staan, maar denk daar wel goed bij na, mocht iemand anders jouw paypal krijgen/hacken kan hij roekeloos geld gaan uit geven op jouw naam...

Los daarvan.
Ik wil dus een spel kopen via een website, maar ik heb daar nu geen geld voor :|
Even niet kopen en sparen ?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Naast dat TS waarschijnlijk wat jonger is en er niet goed bij stil staat en we het allemaal afraden is het wel mogelijk als PayPal gekoppeld is aan een IBAN.
dylan111111 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:43:
Als je een bankrekening nummer koppelt kan je in het rood staan, maar denk daar wel goed bij na, mocht iemand anders jouw paypal krijgen/hacken kan hij roekeloos geld gaan uit geven op jouw naam...
nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd worden
Two factor authentication door middel van en SMS. Ik misschien al wel 7 jaar PayPal welke ook al die tijd gekoppeld is maar nog nooit problemen gehad. Ook toen er nog geen 2FA was. Gewoon goed op je zaakjes letten en voor degelijke beveiliging zorgen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heel erg bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel van opgestoken en bepaalt om toch maar even te wachten met het kopen van het spel(Tenzij iemand een idee heeft hoe ik snel via het internet 7 euro kan krijgen?). Nogmaals bedankt voor de snelle reacties!
Groetjes, Quinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt ook sparen? Of je ouders vragen of ze het willen voorschieten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja eventjes sparen. Ze willen niet voorschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Anoniem: 769991 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:49:(Tenzij iemand een idee heeft hoe ik snel via het internet 7 euro kan krijgen?)
:) :/ :| :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De topicstarter zal maar moeten leren geduld te hebben. Aangezien dit topic zo verder niet veel nut heeft: slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.