Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, Surfen, Huiswerk maken,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1600€
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
de verzendkosten horen hier niet bij die 1500€ is puur op de onderdelen gericht.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een LG 29UM55 Monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst 1 Videokaart en een goede SSD En 1 normale hardeschrijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merk van de hardeschrijf moet bij mij altijd een Seagate zijn en de ssd maakt me niet zo heel veel uit als deze maar goed is haha die van de Videokaart maakt ook niet zo heel veel uit maar mijn voorkeur was daarbij wel altijd MSI of Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid daar heb ik geen last van maar als deze minder kan is dat ook goed en dit geld ook voor de energie verbruik.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen maar als deze wat aan de oudere kant is zou ik deze wel graag willen overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een snelle pc waar je de meeste games op max kunt spelen op een resolutie van 1920 bij 1080 en dat mijn vriendin zonder gezeik der huiswerk kan maken dan doel ik dus op vastlopende software als office maar dit komt puur omdat we nog op een pc zitten uit 2008 ik hoop echt dat jullie ons kunnen helpen want ik maak telkens verkeerde samenstellingen.
Gamen, Surfen, Huiswerk maken,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1600€
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
de verzendkosten horen hier niet bij die 1500€ is puur op de onderdelen gericht.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een LG 29UM55 Monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst 1 Videokaart en een goede SSD En 1 normale hardeschrijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merk van de hardeschrijf moet bij mij altijd een Seagate zijn en de ssd maakt me niet zo heel veel uit als deze maar goed is haha die van de Videokaart maakt ook niet zo heel veel uit maar mijn voorkeur was daarbij wel altijd MSI of Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid daar heb ik geen last van maar als deze minder kan is dat ook goed en dit geld ook voor de energie verbruik.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard instellingen maar als deze wat aan de oudere kant is zou ik deze wel graag willen overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst een snelle pc waar je de meeste games op max kunt spelen op een resolutie van 1920 bij 1080 en dat mijn vriendin zonder gezeik der huiswerk kan maken dan doel ik dus op vastlopende software als office maar dit komt puur omdat we nog op een pc zitten uit 2008 ik hoop echt dat jullie ons kunnen helpen want ik maak telkens verkeerde samenstellingen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 389,50 | € 389,50 |
| 1 | Gigabyte GA-X99-UD4 | € 219,91 | € 219,91 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 325,- | € 325,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 121,27 | € 121,27 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX Black CMK16GX4M4B3333C16 | € 106,48 | € 106,48 |
| 1 | Corsair RM750x | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 140,95 | € 140,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.539,96 | |
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2016 20:30 ]